Movie trailers

Pas mal du tout ton travail ! J’ai beaucoup aime le style de ton intro pour Annecy.
D’autres projets tu ne t’es pas assez detache de ta souce d’inspiration qui semble surtout venir du film Cowboy beebop. Tu sembles t’inspirer beaucoup d’autres animations plutot que de sources brutes (les infos, la vie de tous les jours etc…) ce qui donnerait plus d’originalite et de fraisheur a tes films. Mais tu as un sens du style tres fort on le sent.
Tu n’as jamais pense a faire de la 3d, ca te plairait bien je crois…

wow!I love Citeria Trailer as well the other one (lunas) great animation ,very nice music (smack my b*tch up was awesome in that trailer):scream::thumbsup:

What kind of question is that? :curious:

Good luck to your project! it’s only a matter of time now

That’s just incredible… Awesome work! Trés trés bien! I hope you make money on that or that you’ve got some sort of income from your talent. Not hiring you would be insane :slight_smile: I hope you get to produce something longer, those trailers made me want more!

awesome :eek:

I loved everything I’ve seen. :bounce:

Salut RV,

bien de te voir sur cgtalk. Salutations d’allemagne!
Bonne continuation.

Peter

uff, excelent work.

I don’t like too much about fan-boy posts, but now I’ll make an exception…

I’m just totally floored by this. My jaw fell into a ground and it’s still there. And I think it is going to take the next three weeks to come back up. And by then you’ve made more of this awesome, breathtaking stuff.

MORE, PLEASE MORE!! :applause:

Hello, tes animations sont vraiment excellentes surtout vu le temps de prod !
J’ai débuté l’animation 2d y’a peu de temps et voir ça me motive :wink:

http://www.artsanctuary.com

excellent :buttrock: , le mélange entre Comics et Manga le fait a merveille , j’aime aussi la mise en scène et l’ambiance qui se dégage de tes anims , c’est trés bien fait , parce que quand on regarde bien , y a pas énormément de choses qui sont animés finalement .
Les musiques sont sympa aussi et participe bien a l’ambiance , j’ai cru reconnaitre Prodigy et Dag .
Bon mais pour tout dire , c’est quand même l’anim du petit perso bleu qu’on voit dans ton making of qui m’a vraiment impressionné :argh: t’a bossé chez Disney ou quoi !? :scream:

amazing !!

Bonne suite .

I simply love it— love your video where you show your workspace, too.
Looks like you are having fun.
Very impressive work-- only 3 weeks-- thats the most amazing part.
And you did not even use a 3D app to create the stunning multiplane cameras—

I knew that 2D animation only needs to reconfigure itself, maybe its guys like you that can breathe back life into it.
Wish you a lot of success.

Olli

Pro looking stuff all the way!!

I can only say one thing…

Rock N’ Roll med en boll!

:thumbsup: (And thats a good thing!)

:thumbsup: very nice… i look forward to seeing more of your work.

Awesome…aweeeessooommmeeeee … Everything works and very polished …can’t believe just one person did all that you really know your stuff !!! 5 stars from me !!

Jubeii: one word from me to critique your job - AWESOME !
I love cartoons. I love your cartoon style escpecially lecycle animation. It’s very courageous style… a lot of violence and blood… HUH sweet.

What type of tablet do you have ? I think it’s Wacom but what model ?:slight_smile:

Damn. I always wanted to see cartoon animations making off… You did that :).

Can you tell me one more thing - how many seconds do you have between each frame in your animations ?

Dammmmmn :smiley: I just took my tablet from box and started to draw. LOL !

Magnifique!!! J’adore!!!
Super boulot! 5 étoiles!

Par rapport à Le cycle des 9 lunes:

Mon plan favori, c’est quand le soldat se fait projeté dans le mur(vue de profile).
J’aime aussi beaucoup le traitment avec du “shaky blur” pendant les coups qui sont donné face à la caméra. Et bien sûr toute l’anim est super!!

Parfois, j’ai l’impression que le montage pourrais être un peu plus rapide, moins de temps mort entre les coup. Le plan , vers la fin, ou l’on voit le genre de barbare les cheveux dans le vent…eh bien le personnage est beau mais j’ai l’impression que ce plan pourrait être retiré, il ne sert pas à grand chose, puisque le personnage ne participe pas à l’action principale. Aussi je trouve que le mouvement est un peut trop lent au début quand le gros type gris sort du sol et empoigne le soldat pour l’envoncé dans le murs, ça pourrait être accéléré de quelques petit frames.

Ce ne sont que des suggestions, et c’est tout de même incroyablement efficace!

Bravo!

:thumbsup:

wow! awesome animation and coloring. your demo reel is incredibly polished!
Thanks for sharing your work with us.:smiley:

i loved the ‘making of’ video. it was quite funny.
the song for Citeria, is a French song and i remember someone else posted like a short movie to that song, i believe the short was called “Le Bleu Prince” or something like that. Anyone know the name of that song?
Truly amazing work my friend. Very cool indeed.
I’m amazed at the time frame that this was done it.
I really like the style, specially the camera angles and the FX.
I’m sure your work will get you a deal with a network in the near future. it HAS to, it’s really awesome.
Props.

–lynet :thumbsup: