Spectacular 2D Entry: Panu Uomala


#441

ROFL!!! that’s cool man!!! :applause: :beer:


#442

Funny …love it!!! :scream:


#443

Wow love that one good job and good luck


#444

now thats a brilliant idea~very funny in a way~:scream:


#445

HA.HA, i laughed when i saw the rock hammer going into his head :D…
Nice one!..and you got karisma. I guess everyone is here…

[subscribed] [ subscribed]


#446

Thanks, peoples . About the hammer, my friend Markus Tuppurainen
came up with that idea, so it’s not mine, thanks , Markus :thumbsup:

ps. yea it’s supposed to be rock, Vahn :blush:
But now that you mentioned it, looks great
as a tree too, haha, thanks :smiley:

.


#447

Hey Squibbit,

Wow, how many concepts have you done . They all look good and the last one looks great, the little hatched creature looks great too. Great job, look forward to what you decide on doing.


#448

It’s only the Koncept Sketch Challenge for Squibies… don’t search to understand this kind of mamal :scream: hahahaha


#449

Lmao at the latest concept squib - however I warned you if you didn’t stick to that other one you would have to fear my wrath eh? whacks you Bad Squibbit! Anyway, I love the face on the little yellow thing…pictures featuring a big cheesy grin and a sledge hammer are always fun.


#450

Hmm…I don´t know why the people think this is a funny picture. Little cutie is gonna get killed. Doesn´t sound funny to me. The little yellow-something looks very cool. It devinetley has my sympathy. :slight_smile:

.


#451

Dont worry, he’ll put it all together in the last days. :smiley:
In a spectacular fashion…albeit crazy, but spectacular nonetheless.


#452

Squib, you really nutts!

You rock!
Will keep track of this, take care buddy.

Keep going! :slight_smile:


#453

good one squib! stick with that :scream:


#454

More concepts squibbit? Crazy, crazy man.

I also see the illegitimate love child of the tooth faiy and the grinch has finally been found, and by flesh hungry monsters no less… Ah the irony.

Um… yeah… neat artwork though :applause:


#455

hehehe

ouch! …was stickin’ to the other concept , this was just for fun u know…
…gonna ask your roommate to let me in at night when you’re sleeping and
exchange your blanket for a swordfish… hug dat… :stuck_out_tongue:

yea these earth peoples are a twisted, bloodthirsty bunch… never gonna understand …


Thanks for dropping by people :thumbsup:

.


#456

Mmmmm… lunch…

Besides, any immediate plans to actually settle for any of these concepts soon?

.


#457

the one with the priest and temptation sounds coooll…good luck ,man!


#458

i dont know why but i cannot get enough of thise one. its just plain awesome … i love it.


#459

hahahahaa how mean! rofl!


#460

Keep up your good work.