Environment - The Dock Base, Weihua (3D)

Title: Environment - The Dock Base
Name: Weihua
Country: China
Software: Max6.vray.photoshop

this is new image from my story .just to continue my old project .and test of VRay . hope your like it.

really nice environment of science fiction movies…far far away:)
i would like to know about this story that ur working on…?

it’s very good!!!

great sense of depth there-well done

isian boy? :smiley:
its normal because the asia have THE ARTS on your mind :stuck_out_tongue:

AMMMMMMMMMAZING WORK VERY GREAT!!

thank you for your comments

thank you for your comments.the story isn’t finish,this big images

Salut WEIHUA,:thumbsup:

J’ai pu voir toutes créations que tu as réalisé est je peux te dire que tu est un grand artiste, toutes tes scènes sont vraiment très détaillées.
C’est un verritable plaisir pour les yeux, je viens de télécharger ta création " The Dock Base" en 1024 x 768 c’est vraiment du grand art.
Il y a tellement de détails sur ton rendu que ça serait le TOP si tu pouvais la publier dans une résolution heu… 1600 x 1200 par exemple.
Je sais que tu vas péter un cable en lisant cette demande mais bon, si je ne la propose pas peut-être que jamais nous ne pourrons admirer cette oeuvre d’un peu plus près.

Voilà je crois que c’est tout et encore merci pour la qualité de tes créations, ce sont de veritables gourmandises pour les yeux et l’esprit.

A+ Skull Leader.:thumbsup:

very nice lightning!

What effects did u use in PS?

thx

3Drawer

thank you for your comments

in the photoshop i just change colour

thanks all this is new images new vue

this is wire

great atmosphere

and cool scene
may be a little bit too green ?

so good~that’s looks very nice:rolleyes:

c’est classe, surtout la deuxieme vue, ta mod est tres basique mais tu maitrise la lumiere et tout s’assemble bien, beau boulot !

wow man this is fantastic! your skills are amazing :eek: i’ve always been a huge fan your work, keep it up man :applause:

Wow! Great work. I love the detail in the textures especially. How did you create your texture maps and then apply them? :thumbsup:

Cool scene. I like your work, it is really cool.

Great hard work deserve Excellent score…