Creasy Cat, Sedova Elena (2D)

Become a member of the CGSociety

Connect, Share, and Learn with our Large Growing CG Art Community. It's Free!

THREAD CLOSED
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 10 October 2004   #31
Funny image.
__________________
2009 family house
old stuff on CGTalk:
2006 teddy bear
2005 interior
2004 sculpt of my mind

--
Tt
 
Old 10 October 2004   #32
Woow

What an amazing colors these are!
Perfect work friend.. I like your cartoonistic style. You are genius.
__________________
Halil Evren
 
Old 10 October 2004   #33
Good work - and good luck
 
Old 10 October 2004   #34
lol nice one. Reminds me of how crazy my cats are.
 
Old 10 October 2004   #35
Thumbs up

Absolutely love it, it reminds me so much of my sister's kitten.

Cheers
 
Old 10 October 2004   #36
HAHA.. I think I'll go show this to my cats. They sure do drive me crazy sometimes, but I still love em. Good work Elena.
__________________
Russians Rule!
 
Old 10 October 2004   #37
Wow! I love the sense of motion! I really do! Keep it up! I love the fresh colors too! Love cat's eyes! i love everything!

__________________
<< Dm07's DeviantArt <<:>> <^> <<:>> Join Daily Sketch Group! >>
<< DreamMaster aka Dm7 >>
 
Old 10 October 2004   #38
This image make me like cats, the expression of the cat make me laugh and happy.
Is just a great Job .

Last edited by Flaco : 10 October 2004 at 02:46 AM.
 
Old 10 October 2004   #39
This is absolutely great! Perfect expression & humour!
 
Old 10 October 2004   #40
Love it! The concept, colours, style is just excellent. It's an image you can look at for a while and still discover something new in it, love the details. Wonderful!
 
Old 10 October 2004   #41
Haha funny picture, kinda like Garfield on steroids! lol

Nice work!
 
Old 10 October 2004   #42
Exelent Work!!!
I give you 5 Star...
__________________
Leda
URL:facebook
GSO 3D (Ho.. Mentions) Hi-Res l Detail l WIP
M&S 3D (3rd Ru.. Up) Hi-Res l Detail l WIP
Journey 2D unfinished
 
Old 10 October 2004   #43
Hahaha you've made my day ,Elena! Great expresion , my cat is also the naughty type(before I have a super lazzy cat only eating and sleeping all day long) ,but not such a furious furniture disaster)))Love your work!
 
Old 10 October 2004   #44
hahhahaha great image!!! the cats expression is soooo funny! beautiful work
__________________
Frederico Machuca
My Online Portfolio
 
Old 10 October 2004   #45
Funny painting, cool work.
__________________
3D Artist on future? me? i don't know...
only that I am an apprentice of 3D Artist... of all of you. Thanks.
_________________________________________________
If you don't understand nothing of im saying... is because my english is bad :)
THANKS
 
Thread Closed share thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
CGSociety
Society of Digital Artists
www.cgsociety.org

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2006,
Jelsoft Enterprises Ltd.
Minimize Ads
Forum Jump
Miscellaneous

All times are GMT. The time now is 01:25 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.