10 Yr Old Little Girl, Spady (3D)

Become a member of the CGSociety

Connect, Share, and Learn with our Large Growing CG Art Community. It's Free!

THREAD CLOSED
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 11 November 2002   #16
Interesting choice of eye color.
Very nice.
 
Old 11 November 2002   #17
Ok can we say cute? yeah I knew that you could. SLick modeling and I really dig the lips! and the entire face structure.

You have recieved the CGtalk choice award. Please feel free to display this image anywhere you like! Congrats again, very well done



P.S. if you need a different background, please send me a PM with the RGB values.

salud
 
Old 11 November 2002   #18
Cool cool the model
LOL putain comment l'autre nous ressort "Alana ou le futur imparfait" ! Ca me rappelle toutes les séries bidons (mais ô combien joyeuses) que je regardais étant tout petit
__________________
Hot the DimSum plz...
 
Old 11 November 2002   #19
Spady

Great job on the modeling and lighting. It looks like something that Squaresoft would do.
 
Old 11 November 2002   #20
Very good work.
Lets see the body now.
 
Old 11 November 2002   #21
Looks great

Can't wait to see more
__________________
***************
Baby Dee

***************
 
Old 11 November 2002   #22
WOW. Very nice model Great job!
 
Old 11 November 2002   #23
holy shit she is so damn sweet!
__________________
bonus vir semper tiro

some timelapsed videos
 
Old 11 November 2002   #24
Very very cute. She looks like a young Hitomi
 
Old 11 November 2002   #25
nice its good.
__________________
I thought cats were supposed to be clean animals? Mine don't pick up after themselves at all...
 
Old 11 November 2002   #26
Great job but is it the hair a bit hard to do it?!
 
Old 11 November 2002   #27
great model! the face and lips are very nice.. the simple textures, i love that style, and it's something i want to accomplish. also the hair is very cute, as is the ribbon. just a bit more shine in the hair would look really nice! great work!
 
Old 11 November 2002   #28
What can you say? Man shes awesome!
__________________
I close my eyes so that I can see.

Check out my web site at:
http://www.evilbeagleanimation.hostrocket.com/
 
Old 11 November 2002   #29
very nice model , I love the lips especially.

The only problem is with the eye area , there is a big gap next to the eye and the eye texture can use some work.

looking forward to an update.

A|i
 
Old 11 November 2002   #30
Originally posted by HellRender
(I hope she has clothes on tho )


I hope she "doesn't" has clothes on tho

fantastic. can't wait to see the whole body. well, actually i kind of like her look right now, without too much textures. weeee....
 
Thread Closed share thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
CGSociety
Society of Digital Artists
www.cgsociety.org

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2006,
Jelsoft Enterprises Ltd.
Minimize Ads
Forum Jump
Miscellaneous

All times are GMT. The time now is 11:02 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.