View Full Version : Challenge WIP: [SkyGunner]

01 January 2002, 06:47 AM
Hi everyone, here is my WIP. :)

Hopefully, I have more time to work on it before the deadline. Will add prosthetic, weapon (or spoon) and more details later.

Let me know your thoughts. BTW, if anyone knows of a good polygon texturing tutorial for Maya, let me know. I know the basic theory but I haven't had the chance to do any cylindrical or spherical mapping as well as remapping the UVs. All advice is welcome.

Thanks. -SkyGunner

01 January 2002, 06:59 AM
Geocities does not allow outside linking.

copy paste that people.

01 January 2002, 07:25 AM
geocities sucks big time :mad:

where would you guys recommend posting our stuff?


01 January 2002, 08:32 AM
Well, it's simple really. If you know any HTML or a webpage publishing program, you make a webpage on your Geocities account. Maybe even put the 3D images in a subdirectory of their own? lol It's a good way of linking to the page without having to cut and paste the image link.

Perhaps someone could have a site where people can link their 3D images from a certain site for free? That would be nice if someone would start that one up.

This should show up. lol


Oh, and to show I'm trying my best at doing 3D modelling, here's my latest thing here (
Mainly doing Real-time box modelling stuff. Still learning bone rigging and texture wrapping correctly.

01 January 2002, 08:45 AM
well, there is this guy that has done that, dunno if it still goes, but I think so.

01 January 2002, 10:12 AM
Hehe cool dude, is that a prosthetic backpack? :D :D :D

01 January 2002, 12:40 PM
Also, if you click on the link that Equinoxx posted it will open in a new window, without the image, but just go to the adressbar and add a space after the last letter.


01 January 2002, 05:43 PM
Sorry people.
It looked fined in my browser when i posted. Please paste this into IE WITH a space after it.
(remember the space)

01 January 2002, 11:42 PM
Nice work!:)

Canīt wait to see more...

01 January 2002, 12:25 AM
I like the proportions... simple and effective.. and you didn't frget the tail... hmm damn... forgot again in my last update.. :rolleyes:
good work skygunner !

CGTalk Moderation
01 January 2006, 01:26 AM
This thread has been automatically closed as it remained inactive for 12 months. If you wish to continue the discussion, please create a new thread in the appropriate forum.