PDA

View Full Version : new nemo trailer!


edwarder
12-20-2002, 02:22 PM
http://disney.go.com/disneypictures/findingnemo/index.html

looks great!

this is a nother one about it

http://www.animated-movies.net/FindingNemo.html


edward robbins

the monkey sings

soc un pixel in motion

ThirdEye
12-20-2002, 03:24 PM
They're always the best. The trailer was fantastic, I've never seen anything similar before :surprised

Larry_g1s
12-20-2002, 04:17 PM
PIXAR is just amazing. :buttrock:

SheepFactory
12-20-2002, 05:03 PM
OMG , that marina scene was INSANE! thats the best outdoor lighting i have seen to date :eek:

TemperalVision
12-20-2002, 08:06 PM
Those trailers ROCK!:buttrock: :buttrock: :buttrock:

I can't wait till this movie comes out.

NightFox
12-20-2002, 08:22 PM
Much like my girlfriend's and sister's movie shelter contains every Disney movie, I'll probably have *EVERY* Pixar film that comes out. :-) As will everyone on here should and probably will.

Xilica
12-20-2002, 09:33 PM
simply the best :thumbsup:

baby
12-20-2002, 09:46 PM
coooooooooooooooooooooooooooooooooooooolll

Tad
12-20-2002, 09:47 PM
I never saw monsters inc:shrug:

froggyplat
12-20-2002, 11:17 PM
lol, wonderful! can't wait to see it. i worship at the altar of PIXAR.:bounce:

Cpt-Nemo
12-21-2002, 01:13 AM
damn that disney! :annoyed:

gonna be impossible to use this handle now :mad:

facial
12-21-2002, 05:32 AM
Lovely film, Love it. :)

stickyblue
12-21-2002, 07:19 AM
P I X A R RULES !

PIXAR
12-21-2002, 09:41 AM
thanks a lot but don't exaggerate please LOL :buttrock: :buttrock: :buttrock: :buttrock::) :) :) :)

froggyplat
12-21-2002, 02:01 PM
no really, "PIXAR", i have a shrine to you....and a shrunken head.:twisted:

Dominique
12-21-2002, 02:34 PM
A film with depth

ryguy
12-21-2002, 04:43 PM
:drool: I'm in awe. My religion is Pixar.

tjbeseda
12-21-2002, 05:11 PM
i love any film [especially cg ones] with a great story and awesome characters!:thumbsup:

i like it so much i had to download it...to keep on my computer.

cool beans.:beer:

Seven
12-21-2002, 05:47 PM
edit.. ok now ive seen it. Very impressive

Sev

cremegg
12-21-2002, 05:55 PM
Dory, a forgetful but relentlessly optimistic lady fish companion that Nemo's father meets during his travels...

and

Bruce the vegetarian great white shark...

l0l. I am falling of my chair in aw and in laughter. You just know its going to have it all, looks and story :D .

Wish I could save the quicktime I love to watch these trailers over and over and over and .... you get the idea ;) .

rawgon
12-21-2002, 05:57 PM
come on guys, grow up!LOL:eek:

parallax
12-21-2002, 06:24 PM
I'm not getting any reading :shrug:

all the other trailers at apple do work. what gives??

kreno
12-21-2002, 10:46 PM
Originally posted by Cpt-Nemo
damn that disney! :annoyed:

gonna be impossible to use this handle now :mad:

Screw finding nemo! I FOUND HIM!!!! LOOK!!! HE POSTED!!! HAHAHAHA!!!! NO MOVIE NOW!!! MUA HA HA HA HA HA HA!!!!!

ok, that was dumb... good trailer. Although I have to say Pixar isn't my fave... they're damned good though :buttrock:

Cpt-Nemo
12-22-2002, 07:18 PM
humbug :annoyed:

not even the real Nemo :mad:

god forbid they should encourage kids to read :argh:

:insane:

kreno
12-22-2002, 09:39 PM
Was that remark directed towards the Captain Nemo in the fiction book "20,000 Leagues Under the Sea"?

Cpt-Nemo
12-22-2002, 11:27 PM
yes...

yes it was....

i know... it's just a name right? whats in a name?

but ppl will think im some kind of guppy :sad:

AWAKE
12-23-2002, 09:44 AM
I'm not sold on ellen. I'm glad they shut her up in this one

vbstudios
12-23-2002, 10:05 AM
Bloody Pixar. Nah, lol...its absolutely fantastic. I remember reading about this back in march, just as i was doing a short about fish on a reef and things entitled Neptunes Minions. After seeing the first shots from the lads @ pixar i decided to go off and learn a bit more...

granted back in march i was only at lightwave a few months...

Cant wait to see it next May, counting the days....

Vic

www.vicbarrystudios.com



http://homepage.eircom.net/~vbstudios/4thshota.jpg

http://homepage.eircom.net/~vbstudios/5thshotvb2.jpg

CGTalk Moderation
01-14-2006, 12:00 AM
This thread has been automatically closed as it remained inactive for 12 months. If you wish to continue the discussion, please create a new thread in the appropriate forum.