PDA

View Full Version : Character Animation


tuncaksoy
05-02-2005, 10:33 AM
PLEASE make your critics and vote (*) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Click picture for download

http://www.tuncaksoy.com/biped.jpg (http://www.tuncaksoy.com/biped.avi)
(http://www.tuncaksoy.com/)

tuncaksoy
05-02-2005, 12:04 PM
Sorry for flood.

CGDeniz
05-02-2005, 03:47 PM
hem critics istiyorsun hemde yollananları beğenmeyip siliyorsun .
bu site senin gibi amatörleri pek sevmez...

tuncaksoy
05-03-2005, 12:39 PM
Abi yanlış anladın yaa... Siteyi bir türlü anlayamadım. Millet önceki msj larla birlikte nasıl panoya tekrar çıkartıyor şu mesajları anlayamadım halen. mesajı tekrar göndermeyi bilmediğim için sürekli yeni baştan hazırlayıp atıyorum. Zaten onu bile becerememişim abi baksana Flood yaptım forum da. :(

Ayrıca eleştirin için gerçekten çok teşekkürler.
Olumlu ya da olumsuz her türlü eleştiriyi severim.
Diğeri de silinmedi zaten ama tarihi eski olduğu için sayfası geçiyo :T

CGDeniz
05-03-2005, 03:03 PM
dur ben bi oylayayımda dikkat çeksin...

Tughan
05-04-2005, 12:48 AM
Hi Tunc, it looks fine man. Though I hate to see that Character Studio biped. :) It's a bit floaty, but you'll fix it.

Tunç kardeş, gayet hoş. Fakat biraz yavaş, ve ağırlık hissi tam istediğin gibi olmamış sanırım. Bence ilk başlarda kendini daha az keyframe kullanmaya şartlarsan daha keskin ve sağlam animasyon elde edebilirsin.

Kolay gelsin...:beer:

tuncaksoy
05-04-2005, 01:36 PM
Abi ellerinize - ağzınıza sağlık. Daha çok yeniyim yaw. yani 3d modelleme konusunda pek sıkıntım yok ancak Karakter animasyonunda bu benim 3. animasyonum. Birinde sek sek oynattım birinde de yürüttüm. Hatta bir kaç arkadaş "Bunun Foodstep olmadığına emin misin?" gibi sorular sormuş. Bu hoş tabi :)

yaa peki şu attığım yazıyı 0 lamadan gelen mesajlarıyla nasıl tekrardan forumda 1. sıraya gönderebilirim?

CGTalk Moderation
05-04-2005, 01:36 PM
This thread has been automatically closed as it remained inactive for 12 months. If you wish to continue the discussion, please create a new thread in the appropriate forum.