PDA

View Full Version : Animation: Teaser Short movie, 18Seg, México

elCha
11-29-2004, 04:30 PM
Hola, este es un adelanto de un cortometraje produccido por mi, llamado 18 segundos, hecho en Ligthwave y After Effects, como adelanto de la Historia, tiene que ver con la caja de Pandora, llevado a una epoca actual.

No esta terminado pues es dificil consegir apoyo en mi pais

el link es:

www.estudiomonitor.com/18segundos

espero les guste, muchas gracias.

Hi, this is the teaser, of my shorth movie named 18 seconds, is a shorth made all for one person, (model, texture, animation), made in LW and After Effects, the history is the Pandora Box in actualy.

Thanks for critics

sorry, about my english. :sad:

a picture

http://www.estudiomonitor.com/18segundos/18.jpg

Kanga
12-21-2004, 12:46 PM
Hi

.Mov wouldnt load and play in my browser.

Orona
12-21-2004, 01:44 PM
I got The same problem over here .

Do somthing MAN !!! :scream: :shrug:

elCha
12-21-2004, 03:37 PM
i,m sorry the link broke,

but now is working,

thanks

sorry about my english, again

Fierras
12-21-2004, 04:08 PM
Some of the camera movements disturb me a bit. when the cam is following the fly and suddenly takes another angle it looks a bit unnatural.

I liked the letters at the end.

elCha
12-21-2004, 04:13 PM
yes, maybe a little, but this is only segments of the scene. in the complete shot, the movement of the cam, not look soo bad (i think)

thank you fierras.

Fierras
12-21-2004, 04:43 PM
si usted tiene dificultades a hablar en inglés, el español es aceptable para mí :-)

hasta la próxima vez

elCha
12-21-2004, 04:51 PM
bueno, al parecer no me di a entender,

ferras, lo que trataba de decirte :banghead: y no pude, jajajaja

bueno es que el movimiento de la camara en el trailer puede verse poco natural, pero en la escena siguiente en el corto terminado, se ve muy bien ya que el movimiento de la camara continua, hasta el final de la escena.

muchas gracias por tu comentario, voy a tratar de arreglarlo para que se vea mas natural. y gracias por lo del idioma, el ingles es muy dificil para mi

:thumbsup:

CGTalk Moderation
01-20-2006, 01:00 AM
This thread has been automatically closed as it remained inactive for 12 months. If you wish to continue the discussion, please create a new thread in the appropriate forum.