PDA

View Full Version : anyone from Greece??

Pages : [1] 2

Delman
05-04-2004, 05:27 PM
is anyone from Greece visiting thisforum??

ean nai poioi eisaste?kai apo pou tha thela na mathw..
perimenw

Dennik
05-04-2004, 05:36 PM
Kalos ton patrioth :)
Well, i'm from the city of Drama, worked there for 3 years, worked in Athens for another 3 (Mangos Studios & some freelancing) Now i'm working at an animation studio in Winston Salem NC. (Boreia Karolina)

Delman
05-04-2004, 05:43 PM
niiice.who old are you

kai sorry gia ta english mou..

Dennik
05-04-2004, 05:49 PM
28, mia xara einai ta English sou :)

Delman
05-05-2004, 03:21 PM
Only me and you are from Greece ??

Dennik
05-05-2004, 06:53 PM
Nope, there are quite a few, but they don't visit general discussions much, i guess, so they missed your thread.
I can name a few with their nicknames, like

TrexGreg,
Xtronik,
AntNik,
DimitrisLiatsos,
chris_lwgr,
Nixx,
mikepol |3D|,
MistaT,
Ch3,
phobos,
jkentro,
Panikos (from Cyprus)

Most of them i know personally or i've spoted them when they posted. I'm sure there are many more!

Delman
05-19-2004, 12:36 PM
Dustixws about 3 or 4 replys losted
i hope that new greek members of cgtalk see this thread!
:thumbsup:

AUMAKUA
05-20-2004, 11:19 AM
Hi there! another Greek among us :)
I'm from Athens as well, and I used to work with Dennik at Mangos :) (pity it was just for a couple of months).
For the time being I'm working here, www.fhw.gr, but I always hope and try for better days to come (...) :)

Dennik
05-20-2004, 01:42 PM
Hey Nick nice to see you posting finaly! :D
BTW Nikos from Sweeden and Digital Rhino answered but their answers got lost on the hackers attack before i read them. So if you guys can post again it would be nice!

Delman
05-20-2004, 05:48 PM
AUMANKUA where in athens?i live at n.psuxiko near the barcodetattoo if you know.
We all hope for he same ...

I don't understand why they ve done that (the hackers)??

Nikos
05-20-2004, 10:35 PM
This is just a copy of the previous message I sent since
the last one got lost in the hacker incident.

---

Hi guys!
Just thought I'd say hi since I'm half-greek.
I'm born in Sweden but one of my parents are greek.

Would really like to go on holiday to Greece again someday
since its aaages I was there last time... :)

---

I'm currently in London doing some freelance work.

Hazdaz
05-21-2004, 12:20 AM
Well I am Greek (parents born in Greece, but I was born and live in the US). So, I guess I only partly fit into this Thread. :p

I gotta say, I am more than surprised at the number of Greek people on this board.

Yasou
(BTW, am I the only one that hates typing in Greek words using English letters? I can never understand what the person is trying to say in Greek. :shrug: )

bluemagicuk
05-21-2004, 12:59 AM
edit

eliseu gouveia
05-21-2004, 03:04 AM
There actually IS a town called Drama?

Dennik
05-21-2004, 03:19 AM
Hehe :) yeah, only the name doesn't originate from the very same Greek word which is self explanatory, but from a similar word called Ydrama, which was the name of an ancient Greek village in the same area. The name means "Spring" i guess because this area is rich in water. There are springs all over the place!
Anyway, i'll stop now before i start feeling homesick. :cry:

AUMAKUA
05-23-2004, 08:11 PM
Hello again, greetings to all 3d people, especially the Greek ones :) hello Dennik!
Delman, as for your question, I live in Kallithea, not too close to your place :)
btw, is anybody interested in a freetime group project for a short clip?

Delman
06-06-2004, 02:24 PM
where in kallithea because my girlfriend lives there, near the church AGIOI PANTES if you know.

aumakua den kserw pws to lene auto akribws sta agglika alla me endiaferoun ta short film

Okan
06-06-2004, 03:38 PM
gia Greek fellas..

how is 3d business in Greece..?
are there poli 3d companies in Greece ?
i was born in Greece..my mom is Greek..but i live in Turkey and i don't know Greek..but my bro does..
and i got 3 greek neighbours here in my apartment..

Dennik
06-06-2004, 07:16 PM
Okan, there was a thread about a year ago, regarding the 3D business in Greece. It ended up with a very pesimistic atmosphere about the matter.
The reason is because there is hardly any investment towards the film industry in Greece, so any talented young animator coming out of a school, soon faces the hard reality of the Greek market, where not only its hard to make a living from this profession, but in extend its nearly impossible to find the funds for an animated film.
So there are few choices. You either lower your expectations, find a "whatever" job to pay the bills and stick with it, or try to leave the country.

Or you find the heart to make a 10 - 15 year plan to create an animation industry in Greece. Too bad that while i was in Greece, i didn't meet enough visionaries, to make this happen. I might have stayed in this case... :hmm:
Oh well... i hope AUMAKUA and his gang do the impossible. :)

Okan
06-06-2004, 07:52 PM
heh, don't worry man. it's same in here...

georgevas
06-07-2004, 05:14 AM
Yasu - =)

Both my parents are from Greece I was born here. All I can do is speak Greek can’t read or write it. I got a really odd question and if anyone would know it I would guess it would be someone in here.

George Lucas is Greek right? – Well I think we all know who we all stick together and help each other out. So I was wondering anyone know how I can get a hold of him or someone that can get a hold of him? I am trying to get into the gaming industry and I would love to work for Lucas Arts.

Fharristo =)

AUMAKUA
06-07-2004, 08:27 PM
Hello again,
Delman: I live quite close to a small church called Agia Eleousa, I guess that's a familiar place/name to you.
Dennik: I agree absolutely with you;
let me also make some bitter comments about the morality (rather the absence of it) of a couple of "technical directors" and "head of 3d dept" guys in the local 3d business. These are usually the ones with the natural (and the only) gift of manipulation of 3d artists, and using their "talent" (...) in P.R., they manage to get all the credits/profits along with the "well done" of the big boss, with no work at all, while the hard working creators are left in the darkness. Well, a bunch of barbwire for them as my acknowledgement, along with the wish that some of them will eventually stop babbling about Mental Ray shaders programming till they learn what a storyboard is ( real case, too close to me:rolleyes: )

maxFX
08-09-2004, 12:13 PM
And....another Greek here!
Being here for big time....

Long live dudes :)

DimitrisLiatsos
08-09-2004, 01:06 PM
OLE !!!!:bounce:

DimitrisLiatsos
08-09-2004, 01:09 PM
There actually IS a town called Drama?

LOL ...yes there is ...and it's beautifull too!!!!

OLE !!!:bounce:

Jvass
10-05-2004, 01:55 AM
Paidia kalhspera kai apo emena...(Ti thema brhka na ksethapsw twra e? :P :) )...

I`m from Athens, Victoria square (panagia mou ti perioxh!!) ...I`ve been watching cgtalk forum for quite some time now, but i never thought of subscribe. Not until yesterday...:P :)
It`s nice to see talanted Greek artists ``lurking`` on such forums...:thumbsup:

I work as a 3d imam-mpaildi artist ( kseroume oi ellhnes ti shmainei imam sthn douleia mas. Kanta ola monos sou..;) ), basically with contract works for architectural purposes (3d visualization, walkthroughts, and such) .Also I`m currently working on a digital library (textures to vfx elements and HDRI maps) for commercial use...

It would be nice ,if we all meet together sometime, for a cup of coffee...

Delman
10-05-2004, 03:00 PM
:buttrock: i agree me thn idea gia ena cup of cofee...

Dennik
10-05-2004, 09:47 PM
Paidia ego pefto kamia 10 ores makria me to aeroplano, alla tha pao se mia Ellhnikh taverna edo konta na pio frappe, opote sthn ygeia sas! :D

DimitrisLiatsos
10-06-2004, 12:06 AM
Gia sou file Dennik...pernas kala re trele ekei..exoun katalabi ti paidi exoun stin doulepsi tous ?

:bounce:

Oso gia ton kafe...oki doki apla weekend na einai!

Dennik
10-06-2004, 12:50 AM
Xexe, to exoyn parei xampari, an kai akoma den exoyn dei oyte ta misa. :D

maxFX
10-06-2004, 03:07 AM
Sxetika me tin fasi tou kafe...
mou fenete pws prepei na ftiaxoume kana elliniko sillogo 3D artists....kai na kanonizoume taktika meetingakia ( kana savatokiriako omws.... :P )
Frappe kai meta kana paidaki
mhehehehehe

Asxeto : Mipws prepei na thespistei eniaia timologiaki politiki gia 3D art stin ellada? ( ti eipa twra e? ... )

Albert

Dennik
10-06-2004, 03:39 AM
Na parei, tora poy efyga ego o gantemhs tha syndikalisteite? :sad: :D

Jvass
10-06-2004, 10:06 AM
MaxFX...An thespistei pote tetoio pragma, tote einai pou pragmatika tha peinasoume.:) :bounce:

Afou twra kai thewroun to 3d panakribo kai briskoun dieksodo sthn ektenh xrhsh post-production. Fantasou na tous baloume kai enniaio timologio, me xrewseis epipedou ekswterikou...Kalutera na parw mia psarobarka kai na to rixw sthn katheti.. :) :P :P

-----------------------------------------

Delman
10-06-2004, 10:28 AM
exei dikio o Jvass. egw den asxoloume toso me 3d (polu ligo dld ki teleiws erasitexnika) alla se olo to klado ths grafistikhs paizei pina....:arteest: :wip:

Dennik pou meneis???

DimitrisLiatsos
10-06-2004, 04:23 PM
MaxFX...An thespistei pote tetoio pragma, tote einai pou pragmatika tha peinasoume.:) :bounce:

Afou twra kai thewroun to 3d panakribo kai briskoun dieksodo sthn ektenh xrhsh post-production. Fantasou na tous baloume kai enniaio timologio, me xrewseis epipedou ekswterikou...Kalutera na parw mia psarobarka kai na to rixw sthn katheti.. :) :P :P

-----------------------------------------

LOL....hahahahahaahahah:bounce:

Delman
10-12-2004, 03:09 PM
re paidia exw to ekshs problhma kai epeidh edw kserw oti paizoun anthrwpoi pou gnwrzoun kla tetoia themata alla en mporw na ta pw sta agglika thelw kapoios apo edw na me boithisei

loipon to problem mou einai pws eimai katoxos tou domain name "barcodetattoo.com" alla mou to eixe agorasei enas sunergaths mou.Se auto to domain thelw na allaksw ta dns giati allaksa server alla den ksrw oute apo pou to exei agorasei oute kodikous oute tipota.Ti mporw na kanw?????????????

PLZ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

nixx
10-12-2004, 03:42 PM
Xairete paides :wavey:

Agonistikoi xairetismoi kai apo ton Salllonikio ! ;)

Esto kai kathysterimenos sto thread, xairomai pou "vlepo" palious kai neous gnostous - eidika me esas pou exoume xathei !

yparxoun apeira pragmata pou mporoume na syzitisoume gia tin katastasi sta meri mas... Makari na mporousame, an mi ti allo, na organothoume ligo. Toulaxiston gia arxi.

keep on rockin' you greek gods you ! :buttrock:

nixx

Hazdaz
10-12-2004, 10:49 PM
Here's a questio n to you guys in Greece that do 3D/CAD type of work... Do you do most of your work in English, Greek, or this GreEnglish that some of you guys are writing in this thread?

I mean, I know how to speak Greek, and can push myself into reading and writing it a little, but does everyone in Greece translate the Greek language into English letters when on the computer?? I have always had a tough time converting the GreEnglish, cuz in my mind, i SEE English letters, but then have to think in Greek.... very confusing to me. :curious:

Mipos eyo eime oh monos pou then bori na thyavazi lexis etzi. <-- now thats bad, I know. :blush:

DimitrisLiatsos
10-12-2004, 10:57 PM
Here's a questio n to you guys in Greece that do 3D/CAD type of work... Do you do most of your work in English, Greek, or this GreEnglish that some of you guys are writing in this thread?

I mean, I know how to speak Greek, and can push myself into reading and writing it a little, but does everyone in Greece translate the Greek language into English letters when on the computer?? I have always had a tough time converting the GreEnglish, cuz in my mind, i SEE English letters, but then have to think in Greek.... very confusing to me. :curious:

Mipos eyo eime oh monos pou then bori na thyavazi lexis etzi. <-- now thats bad, I know. :blush:
HAHAHAHAHAHAHAH....no this is GreEnglish...or better like someone in CGtalk says..." i speak ENGRISH" ...lol

He is right guys...speak english or write with Greek keyboard...lol

@ nixx...Hey are u the crazy LWer with that AUDI animation? Hello to Thesaloniki Town

nixx
10-13-2004, 12:12 AM
@ nixx...Hey are u the crazy LWer with that AUDI animation? Hello to Thesaloniki TownYeah Dimitris, that's me ! (hey, but that was what, 5 years ago or something ?! :eek: )

We 've met both online and in real life, had some interesting talks too, once... Oh how quickly we forget :sad:

oh, Thessaloniki says hi too ;)

nixx

DimitrisLiatsos
10-13-2004, 12:22 AM
Hey man, how are u ...u were rocking in LW back then, i can imagine how good u are now. Did u buy MODO too...everybody here does...( i will, TGreg will, Antik too..) ?

How is lifeup there friend?

nixx
10-13-2004, 12:51 AM
Hey man, how are u ...u were rocking in LW back then, i can imagine how good u are now.?:blush: Coming from you Dimitris, that's a huge compliment ! Thanks for boosting my ego buddy ;)

btw : You 've been putting out some great work lately, just thought I 'd mention it !

Did u buy MODO too...everybody here does...( i will, TGreg will, Antik too..) ?No, still thinking about it. My modelling needs are quite covered so far, so not yet. But I do admire what I 've seen of it ! And if the need for some "heavy metal" modelling comes, I 'll be joining you guys :)

How is lifeup there friend?A little better than it is down there in some things, a little worse in others... But who's complaining (random reports that I 've been complaining like hell, day in, day out are fully unsubstantiated and should be treated as such :p)

MSN me, keep in touch. Same goes for the rest of the greek god bunch - stick together guys :)

nixx

Sil3
10-13-2004, 08:44 AM
oh, Thessaloniki says hi too ;)

nixx
Hi from Portugalia :D

Wazzup with u Nick? Long time we dont have an online chat :sad:

Delman
10-13-2004, 01:22 PM
re paidia exw to ekshs problhma kai epeidh edw kserw oti paizoun anthrwpoi pou gnwrzoun kla tetoia themata alla en mporw na ta pw sta agglika thelw kapoios apo edw na me boithisei

loipon to problem mou einai pws eimai katoxos tou domain name "barcodetattoo.com" alla mou to eixe agorasei enas sunergaths mou.Se auto to domain thelw na allaksw ta dns giati allaksa server alla den ksrw oute apo pou to exei agorasei oute kodikous oute tipota.Ti mporw na kanw?????????????

PLZ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP:scream: :argh: :cry: :wip::banghead: :cry::cry::cry: :cry: :cry:

Dennik
10-13-2004, 02:32 PM
Wow, our little Greek thread is gettin hotter lately! :D

Hazdaz: the "Greenglish dialect" that we speak here, is most acceptable among Greeks in the net because its easier to write (no need for punctuation or spelling skills) and some times a necessity when the computer doesn't have Greek language support. I can write in Greek, but sometimes i get lazy... [GR mode on] Έχεις δίκιο πάντως! Πρέπει να γράφουμε τα Ελληνικά στα Ελληνικά, αλλά τότε μερικοί θα τα βλέπουν "Γιαπωνέζικα" [Gr mode off]

Nixx: Welcome to the thread man, i missed my favourite city Sallonika. How is it going buddy?

Sil3: Welcome to the thread as well! We should make you honorary member of the club now. :)

Delman: Meno sto Winston Salem North Carolina, apo perisi ton Augousto.

Oson afora to domain name, o synergaths soy plhronei ton logariasmo h esy? Den mporeis na epikoinonhseis mazy toy na soy dosei ayth thn plhroforia?

Sil3
10-13-2004, 05:33 PM
Sil3: Welcome to the thread as well! We should make you honorary member of the club now. :)

:)

Does that means i can keep all Salonika girls for myself? :D

stathis
10-13-2004, 06:46 PM
Καλησπερα και απο μενα!!!Μαλλον πρεπει να ειμαι ο μικροτερος της παρεας....

sinokgr
10-13-2004, 07:22 PM
Hello I've just saw this threat!! Just yesyerday I've graduated from Intergraphics(Athens) show I am a new "3D artist".
Sygnwmh alla toso xalia einai to epaggelmatiko klima sthn Ellada!! Prin mpw sth sxolh kai oso hmoun ekei akouga en8arintika logia, twra olo akouw gia xalia poiothta, liga xrhmata, peines klp...?? ti paizei...??!!

vortex
10-13-2004, 09:06 PM
Hello kai apo emena ! :)

Tha paiksoume kanena meeting stin Athina gia kafe kai CGtalk ?

vortex
10-13-2004, 09:08 PM
Geia kai apo emena! :)

Paides tha kanoume kanena meeting gia kafedaki kai CGtalk Athina ?

DimitrisLiatsos
10-13-2004, 09:33 PM
Hello I've just saw this threat!! Just yesyerday I've graduated from Intergraphics(Athens) show I am a new "3D artist".
Sygnwmh alla toso xalia einai to epaggelmatiko klima sthn Ellada!! Prin mpw sth sxolh kai oso hmoun ekei akouga en8arintika logia, twra olo akouw gia xalia poiothta, liga xrhmata, peines klp...?? ti paizei...??!!
...[ENGRISH mode on] ..ti paizei?...[ENGRISH mode off]...Dennik ...na tou po ti paizei...???
:twisted:

@ Sinok ...do u have strong nervous system?

If <answer> is YES
THEN
{ Get a lot of coffee and start hitting doors for interview}
ELSE
{ Learn anything else too}
END IF

In any case don't listen to negative comments about 3d in Greece, in this way we will never go ahead and progress in 3d works in this Country. Proove to all those negative thinkers the opposite by making your work better. I still am trying that and i am 35 years old and i live by 3d work....
Bad works in 3d in Greece usually don't come only from bad artists but ALSO from bad and ignorant art directors or producers who still live in the STONE AGE OF working with Pictures and Cutouts in a 2D compositing machine and say "Make it move in space"...sorry i am a little pissed off today.....Don't listen to anyone ...do what your heart and mind tells you....

Liatsman Over and OUT...

AUMAKUA
10-14-2004, 06:10 AM
Welcome Alex :)

Dimitri, you are SOO right! these "art directors" should be locked in the room of the render farm, and the temperature should be lowered to something like -10 C.In this way, they would have a permanent freezing Joker's "smile" whatever you show to them :P

" fill the empty space with something. Don't know what, just make it blue" (from a director's mouth; This guy gave us live footage of 2 kids with blue jackets infront of bluescreen... )

puppetmastah
10-14-2004, 11:07 AM
Holla for Greece!! I am Greek too from Cyprus!!! Spoudaz Thessaloniki Pliroforiki kai imai animation freaaaakkkkkk!!! Na kanonisume kamia sinantisi!!!

puppetmastah
10-14-2004, 11:18 AM
Sinok xekinw kai egw fetos Intergraphics!!! Pws sou fanike? Ti pires 3d Studio Max i MAYA? Kamia geniki simvouli?

Delman
10-14-2004, 12:26 PM
Delman: Meno sto Winston Salem North Carolina, apo perisi ton Augousto.

Oson afora to domain name, o synergaths soy plhronei ton logariasmo h esy? Den mporeis na epikoinonhseis mazy toy na soy dosei ayth thn plhroforia?Egw ld emeis plhrwnoume alla oxi den mporw na erthw se kamia epafh mazi tou.Kai opws ksanaeipa twra eimai upoxreomenos na plhrwnw 2 servers giti den mporw na paw na allaksw ta dns sto domain!! PEITE KAMIA LYSH RE PAIDIA
:cry: :cry::cry: :cry:

stathis
10-14-2004, 02:39 PM
Kαι εγω μολις πριν τρεις μερες πηρα το πτυχιο μου απο την intergraphics.
Δουλευω το max 6.Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στους πιο εμπειρους...
Υπαρχει περιπτωση να εργαστω σε μια εταιρια χωρις να εχω τελειωσει τον στρατο?
Εχω παρει αναβολη για δυο χρονια απο σημερα.Θα ηθελα οποιος γνωριζει να απαντησει ειλικρινα.Ευχαριστω!

DimitrisLiatsos
10-14-2004, 03:04 PM
Kαι εγω μολις πριν τρεις μερες πηρα το πτυχιο μου απο την intergraphics.
Δουλευω το max 6.Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στους πιο εμπειρους...
Υπαρχει περιπτωση να εργαστω σε μια εταιρια χωρις να εχω τελειωσει τον στρατο?
Εχω παρει αναβολη για δυο χρονια απο σημερα.Θα ηθελα οποιος γνωριζει να απαντησει ειλικρινα.Ευχαριστω!Try MAGICON...they work a lot with 3DSMAX there!

@ Delman ...U can't do anything unless u find the responsible guy who signed for the server (YOUR EX- PARTNER...)

eliseu gouveia
10-14-2004, 05:30 PM
You guys of the english-speaking persuassion DO realise that theyre talking about porn in greek, right? :D

sinokgr
10-14-2004, 06:03 PM
DimitrisLiatsos.. TNX for the reply!!! I don't drink coffee, alcochol or smoke cigarettes... but I like chocolate...(thank God I am still 73kg ;) ). Be sure that I'll do my best in order to give the highest quality I can offer!

puppetmastah.. The only advice is... Hard Work... (I've used 3ds Max/XSI)

Dennik
10-14-2004, 06:12 PM
eliseu gouveia: We are mostly talking about the CG job market in Greece which in a way is plain hard pron as you've guessed. :D To become a pro in Greece you need to have "your shit pushed" :hmm:

DimitrisLiatsos
10-14-2004, 06:43 PM
LOL......hahahahaahaa :bounce: :bounce: :scream:

AUMAKUA
10-16-2004, 05:14 AM
Kalws to Dionysh :) i guess you've been busy for a while...

imo to be a pro in Greece nowadays you just have to be ready to constrain your wrists to your ankles and smile, rather than work hard and present quality output.

maxFX
10-16-2004, 03:39 PM
Indeed! AUMAKUA....hehehe...totally agreed!

Greek companies search for special skilled ppl in the 3D field called...."para-sons" :deal:

devdoka
10-16-2004, 08:21 PM
Bad works in 3d in Greece usually don't come only from bad artists but ALSO from bad and ignorant art directors or producers who still live in the STONE AGE OF working with Pictures and Cutouts in a 2D compositing machine and say "Make it move in space"...sorry i am a little pissed off today.....Don't listen to anyone ...do what your heart and mind tells you....

Liatsman Over and OUT... LOL !
I Bet my ass, one of your Directors still working with Quantel ,right ( *grin* ) :rolleyes:

You should consider yourself lucky
because you`ve worked in a few commercials that have lots of 3D.
If you look around most 3d-2d guys are....not like you and perhaps me.

Greece has lots of good thinks. CG and generally Technology, is NOT one of them.
Sorry guys but thats the truth here.
Most companies I know of consider 3d guys the lower in the hierarchy.
They hire ppl with low paychecks, (sometiimes the get lower that a print/layout/graphic guy)
This is also happening because the stupid supervisors and Directors are old.
I mean really old.
You find them solutions that actually work with modern techniques and software and then
they tell you:

- "wtf are you talking about? do you know how many years I work with..blabla...

- " NO ! Absolutely no way! There is no way you can do this. You dont know as
much as I do so, my way or the highway.....

- " ...and why should I get 2 more 3d-artists ? oh, c`mon.You can do that by yourself.
Just Work a few more hours for this week(including weekends) and we all be happy.
Then next week you hear the same ol` speech. Like a loop....

So, you work your ass off, like a slave for what?
There is no way your directors will aproove your work. Why ?
Because they think consumers dont really get what 3d is.
They say it looks...different.
Well the truth is,they are left behind with current techniques and technologies.
They don`t even spent sometime to learn about modern stuff.
They are like Dino`s. Their time has come.They should retire,and in fact they should
rietire FAST. Or at least stay and do some *real* art directing work, that actually tell
you how you should work.

Oh well, Just another pissed 3d-2d artist here.....
thx God so far I have few clients,that work excusively with me, and they like my work.
and I do what I like.

All the Best,

-Dennis

P.S.
I`m sure Dennik and Dimitris will agree somehow here.
Like I said you guys should consider yourselfs minority.
I know a lot of people that do great work with 3d and compositing.
Most of them still looking for a job, or they work in other non relative areas.

(my two eurocents....)

marmphi
10-25-2004, 06:26 PM
Another Artist from Greece ;)

Delman
11-03-2004, 12:54 PM
@ Delman ...U can't do anything unless u find the responsible guy who signed for the server (YOUR EX- PARTNER...)
Ma to thema einai pws otan koitas gia to domain name kai sou bgazei poios einai o katoxos grafei to afentiko mou (dld as poume emena) alla ston admin grafei ton x-sunergath mou. to thema einai pws mporw na brw apo poio site-etairia to agorase wste na tous steilw mia ethsh oti eimai o katoxos toy domain klp klp

Sorry pou allazw kapws to thema alla edw einai dunato forum me gnwstes se polla themata opote den mporw na afisw thn eukairia

I think the problem in Greece is that almost all companies or clyents wants the cheapest 3d animations, as fast as possible (in Greek TSAPATSOYLIES)

hqgamer
11-07-2004, 06:21 AM
gia sas
eskapsa ligo to forum kai vrika afto to post :)
xeroume pou iparxoun elines safto to forum
an ego ime kipreos
heh
tha ithela para poli na sas ixa sto msn i kapou alou :)

puppetmastah
11-07-2004, 12:47 PM
hqgamer welcome kai egw Kiprios!! See ya around!!

Delman
11-07-2004, 01:15 PM
metrontas the persons who wrote in this post eida pws einai gurw sta 20 atoma

arxika den perimena oti mpainoun sto cgtalk tosoi polloi ellhnes, alla twra perimenw kai allous giati pisteuw pws uparxoun kai alloi ellhnes edw pou apla den exoun dei akoma to post!!!

otan les na mas eixes sto msn ti ennoeis???giati msn exw alla pws me bazeis sto list sou??

hqgamer
11-07-2004, 01:47 PM
metrontas the persons who wrote in this post eida pws einai gurw sta 20 atoma

arxika den perimena oti mpainoun sto cgtalk tosoi polloi ellhnes, alla twra perimenw kai allous giati pisteuw pws uparxoun kai alloi ellhnes edw pou apla den exoun dei akoma to post!!!

otan les na mas eixes sto msn ti ennoeis???giati msn exw alla pws me bazeis sto list sou??
sto kato meros tou main msn grafi kati 'Add a contact'
use that :)

puppetmastah: pou doulevis ?

marmphi
11-07-2004, 02:37 PM
:)

Ciou.

Alice
11-07-2004, 03:23 PM
Last time I went to greece I got dumped :(

Dennik
11-07-2004, 04:35 PM
Alice, where were you hiding? We love Swedish girls (and Skandinavian in general) in Greece! :D
Give it a second chance will ya?

Dennik
11-07-2004, 04:42 PM
Psaxnoume gia ena senior 3d artist gia monimo i freelance, opios endiaferete pm gia sinenteuksi :)
To grafio einai stin Ag.Paraskeui.

Ciou.
OMG Kyveli is working in your company? RUN AND HIDE GUYS!!! RUN AND HIDE!!!

:scream:

marmphi
11-07-2004, 05:07 PM
OMG Kyveli is working in your company? RUN AND HIDE GUYS!!! RUN AND HIDE!!!

:scream:

Hehe you are still in love with her? ;)

Dennik
11-07-2004, 05:14 PM
Hehe you are still in love with her? ;)
Blieeaaahhh!!! :argh:
Man, i just lost my apetite for lunch.

marmphi
11-07-2004, 05:30 PM
Blieeaaahhh!!! :argh:
Man, i just lost my apetite for lunch.
Man... you love her i know :D

puppetmastah
11-07-2004, 05:37 PM
Pros to paron foititis kai mou aresei!!:thumbsup:

DimitrisLiatsos
11-07-2004, 10:23 PM
Last time I went to greece I got dumped :(

...what do u mean Alice ..what kind of person did that to ya? :banghead:

@ marmphi ...ama einai gia freelance doulies, mesa eise ..email me...i am interested ..always
:deal:

OLE...Dennik pos pernas....mou fenete se kana xrono that ta poume...ektos kai an pao Amsterdam :bounce:

Dennik
11-07-2004, 10:36 PM
Hey Dimitri. An h Orasis den paei kala, fantazomai ti peina exei pesei sta alla studio.
Pragmatika loipamai... Alla xairomai ki olas poy efyga noris prin skasei h bomba. :)
Anyway, elpizo na vreis kalh doulitsa syntoma, akoma ki an xreiastei na xeniteyteis.
Malista tha sou elega na xekopseis mia kai kalh apo diafhmiseis. Exeis talento gia poly
megalytera pragmata file mou. :)

DimitrisLiatsos
11-07-2004, 11:04 PM
Hey ...that was quick .

Asta Dennik ...h Orasi den exei problima akoma..ego apla exo barethei na kano ta idia kai ta idia ....to kalo einai oti exo ksekinisi me mia eteria stin Florida kai tous kano models gia ena MOD gia Doom3 ...exei plaka kai mallon mou exei anoiksoi ligo kai to myalo... :banghead: ...heheheh... ta diafimistika ta exo barethei kyrios giati oloi sta grigora kai kalo kai fthino to theloun...ase pou ta difimistika miala stin Ellada einai na mpainoun se giala gia to ti DEN prepei na einai o antropinos egefalos...HEHEHEHE...

Psaxnomai poly fia Game Modeling kai kamia tainia se Europe...tha deiksei...eprepe na eixame fygei mazi...to polemao akoma pantos kai edo sto ELLADA ..xexe :bounce:

nixx
11-07-2004, 11:18 PM
a re... athanatoi ellines CG artists... Mia zoi ksenyxtides :)

Xaire se olous apo nyxterini Thessaloniki !

nixx

DimitrisLiatsos
11-07-2004, 11:19 PM
OLE file .. :bounce: :bounce:

maxFX
11-09-2004, 10:47 AM
Re tous kioratades...eidate ti mas ekane o mpous molis bgike to kolopaido? Bgenei twra kai to Alexander the Great kai tha enisxisoune ta tsoglania oi skopianoi kai tin thesi tous!
Lew na kanoume ena short 2lepto Animation-protest na tous kraxoume :P

Ftou!
My 2 Cents!

Delman
11-09-2004, 01:00 PM
4 nixx: sunithizetai oloi oi e-artists na einia ksenixtides. Toulaxiston egw eimai tou bradunou wrariou

4 nixx: htan megalh poustia tou mpous kai perimene to arx@@@ na bgei prwta kai meta na to pei.Den mporw na katalabw omws ti kai poion eksipiretei auto pou ekane, eseis pou zhtai ekswteriko kai blepete ta pragmata ap'eksw den mas lete tipota pou den kseroume.eidika osoi diabazoun galliko tupo kati tha leei...

( :) kalodexoumenos opoios thelei msn epikoinwnia :thumbsup: )

hqgamer
11-09-2004, 01:04 PM
tha mas poun se ligo oti i megas ale3andros itan alvanos
ton malaka :twisted:

marmphi
11-09-2004, 02:04 PM
einai epikoinoniako trick tis kivernisis gia na apospasi tin prosohi tou kosmou apo ta kanonika provlimata

devdoka
11-09-2004, 04:04 PM
einai epikoinoniako trick tis kivernisis gia na apospasi tin prosohi tou kosmou apo ta kanonika provlimata oxi mono ayto.
Einai epikinoniako kolpo ton "Ditikov" proastion.
Einai tyxaio nomizetai oti egine ayto to symvan,
panw pou agorasame "promihies polemikoy periexomenoy" apo thn rosia?
Kai oti tha mas xaraktirizan eos kai exthrikoys ean ta xrisimopoioysame?
Etsi den eixe gine kai me ta randar pou eixame parei apo toys elvetous ?
Episis, einai mia proidopoihsh,oxi monopros emas,
alla kai pros toys etairous eyropaioys,
H epanenosh ths eyrophs tha tous stixisei para poly.

Anyway, teleytaia fora poy milao politika edw.
Min mas poyne kai tipotis :)

Filia.

Segmoria
11-11-2004, 06:08 PM
apo pu ksefitrose afto to thread ? :)

hqgamer
11-12-2004, 05:13 PM
re pedia asxolite kanenas me to modo ?
molis tora arxisa na asxoloume to 3d
den 3ero an ine sosta pou prato( arxizontas me modo )
aplos tha ithela an ixe kapios tin kalosini na mou dosi 1-2 source files na pe3o mazi tou gia mono bowl kai mpales kataferno na kano
lol
efxaristo

SUN
11-21-2004, 08:32 PM
Akoma enas Ellhnas edw:thumbsup:
Asxoloume me ta C.G. edw kai polla xronia (AXxxx athanato COMMODORE kai Super work station AMIGA :) ) exw doulepsei gia diafhmiseis,ekpompes,video clips akoma kai san kathhghths maya sthn intergraphics ths thessalonikhs kai meta apo auta ena exw mono na pw eutyxws ta esoda mou den proerxonte mono apo ta computer graphics:) :).
Kai ta pragmata einai apla pws kapoios thelei na vgalei lefta apo ta c.g. otan sthn Ellada den yparxei oute mia sovarh paragwgh (ektos apo kapoies diafhmiseis mono). Sto ekswteriko (kai pali mono USA kai France) yparxoun terasties paragwges , se mia mono tainia yparxoun dekades an oxi ekatontades Scenes me C.G. h mono apo C.G. kai otan vlepoume na pernane oi titloi telous vlepoume ta onomata apo ekatontades kyriolektika kalitexnes enw sthn Ellada o monos computeras se mia tainia einai autos pou evale tous titlous telous.
DimitrisLiatsos : Dimitri thavmazw pragmatika thn thetikh sou skepsh kai thn douleia sou h opoia exei veltiwthei theamatika apo thn prwth fora pou mphkes sto CGTALK , alla an thes na kaneis kati pragmatika megalo (kai den milaw mono gia xrhmatiko kerdos) tote kai esy tha afiseis thn omorfh Ellada mas (pragma pou apo oti eida hdh skeftesai na kaneis).
Kai kati akoma to avatar sou (pou eisai esy se comic style) kati mou thymizeis prepei na exoume vrethei ston idio xwro alla den milhsame , eixes paei sto kthma kasarma se mia sygkentrwsh gia C.G. kai Maya pou eixe kanei h AMY to 2001 ?
Dennik : Hi , pistevw pws esy Dennik eisai o pio eidikos gia na mas peis pws einai ta pragmata sto ekswteriko mias kai exeis dei kai tis dyo plevres (Ellada kai USA) perigrapse mas ti vrhkes sto ekswteriko ,ti antimetwpises htan ta pragmata opws ta eixes fantastei ,yparxei edafos ekei gia kapoion pou thelei na kalierghsei texnh????Dwse mas to fws sou se ena thema pou gia poloys apotelei oneiro (American Dream):)

Dennik
11-21-2004, 09:00 PM
Sun: Ego poy hrtha Amerikh sxetika prosfata, to vasiko thetiko poy exo na po einai oti GINETAI na ertheis amerikh kai na pareis visa, arkei na endiafereis kapoio studio edo, kai na exeis kapoia xronia spoudon pano se CG na dikaiologhseis sto Immigration. Apo kei kai pera, ta lefta einai ki edo liga, kai idios an eisai xenos, kaneis ton xazo kai doyleveis me vasiko mistho sthn arxh ama laxei, dioti xarh se kanoyn poy pernoun esena anti gia toys xiliades amerikanoys poy perimenoyn sthn oura.

To allo einai oti doyleyeis me fantastikoys anthropous, poy vazoyn thn texnh pano apo ola, exoyn apisteyto talento, kai xeroyn thn doyleia toys. Kai fysika, yparxoyn polles perissoteres eykairies gia ependyseis ston tomea ton kinhmatografikon paragogon, akoma ki an vriskesai se mia mikrh polh opos ayth poy vriskomai ego ayth thn stigmh. Yparxoyn epixeirhmaties poy mporoyn na sou dosoyn aneta 2 ekatomyria dolaria px gia thn paragogh soy, kati poy einai adianohto sthn Ellada.

Kata ta alla omos, to Amerikaniko Oneiro den einai opos to fantazeste. Peftei ki edo peina... An den xekinhseis se senior level job, einai sigoyro oti tha dyskoleyteis oikonomika sta prota xronia. Ego pantos ston enamish xrono poy vriskomai edo, den to exo metaniosei oyte deyterolepto poy hrtha. Kai oute viazomai na epistrepso Ellada akoma (as poume oti erixa mavrh petra piso moy... :) )

DimitrisLiatsos
11-21-2004, 09:15 PM
... Dimitri thavmazw pragmatika thn thetikh sou skepsh kai thn douleia sou h opoia exei veltiwthei theamatika apo thn prwth fora pou mphkes sto CGTALK , alla an thes na kaneis kati pragmatika megalo (kai den milaw mono gia xrhmatiko kerdos) tote kai esy tha afiseis thn omorfh Ellada mas (pragma pou apo oti eida hdh skeftesai na kaneis).
Kai kati akoma to avatar sou (pou eisai esy se comic style) kati mou thymizeis prepei na exoume vrethei ston idio xwro alla den milhsame , eixes paei sto kthma kasarma se mia sygkentrwsh gia C.G. kai Maya pou eixe kanei h AMY to 2001 ?.....

Thanks...alla mporei gia mena na einai kai ligo diskolo na figo..ektos kai an me anagkasei h ZOH...eimai pantremenos blepeis..lol....pio poli me endiaferei na psaxto freelance me to exoteriko..opos kano idi diladi...lol.....Mia xora pantos pou tha me emdiefere na doulepso einai i France...kai Holland... :) ....An milas gia ekeini tin sygkentrosi se ekeino to ktima poy eferan ekeino to palikaraki na mas deiksei head modeling sto Maya kai ton epiase sardam...xexexex nai ego eimouna ekei mazi me tous allous..amy kai graal kai to germano meta ...poy to thimithikes?...lol...basika pantos exo ofelithi kai poli apo ta challenge ...kati ginete to polemao akoma...Mporei kapoia stigmi na pao USA na do ton Dennik apo konta na mou pei kai aytos ti ginete...mperdemena pragmata...emena entometaksi pio poly stin Ellada me kseroun gia post production 3D ..er...mipos iparxei kai allo 3d stin Ellada...lol.....sorry me petyxaineis simera ligo pesmeno..... :banghead: :banghead:

sinokgr
11-21-2004, 10:31 PM
kalispera kyrioi mou! Mhpws prepei na arxisw na apogohteyomai..? Pantou syzhthte ayto to 8ema! Ontws oi 3D animator den exoun douleia?? Den tous ftanoun ta xrhmata h einai apla h mizeria tou Ellhna..? Akouw, h mallon diavazw sta forum, oti den yparxoun douleies sthn Ellada, den yparxei 3D klp. Dld enas animator empeiros posa vgazei peripou to mhna ka8ara apo to 3d?

Sigoura den perimenw na dw sthn Ellada paragogh LOTR oute kan Kaena (estw pros to paron), alla apo diafimistika, titlous, arxitektonika klp den mporei kapoios na zhsei a3ioprepos. Otan lew a3ioprepos ennow na exei na faei, na nty8ei, na plhrwnei ena metrio enoikio, na synthrei px ena aytokinhto kai na mporei ena Savvato na paei sto Cinema H gia ena cafe!

Sygnwmh pou rwtaw alla twra arxizw siga siga na vgainw sth vioplai kai 8a h8ela na 3erw!

DimitrisLiatsos
11-21-2004, 11:01 PM
@ Sinok....ti kaneis file...eise o idios apo to absolute3d nai?

Bre file ola ayta poy les...spiti,enoikio , fai kai rouxa..kai genikos mia kapos aksioprepi zoh ..mporeis na ta exeis ama psaxnese me tin douleia sou(se kathe doulia yparxoun diskolies)...aplos nomizo oti oi perissoteroi kapoia stigmi mporei na apogoiteyomaste logo tis mizerias poy dernei ton xoro aytin tin epoxi...kai logo tou oti ligo poli zoume kai me tin epithimia na doulepsoume kai se kati megalo kai oreo...OMOS ..min apogoiteyese file....apla LOTR kai kaena...ee...ayta tha argisoume ligo akoma na ta doume edo sto Ellada...ola ta alla poy aneferes ..ta briskis... :wip:

DimitrisLiatsos
11-21-2004, 11:08 PM
re pedia asxolite kanenas me to modo ?
molis tora arxisa na asxoloume to 3d
den 3ero an ine sosta pou prato( arxizontas me modo )
aplos tha ithela an ixe kapios tin kalosini na mou dosi 1-2 source files na pe3o mazi tou gia mono bowl kai mpales kataferno na kano
lol
efxaristo

...arxisa ligo alla exo faei ligo kollima me to XSI ayto ton kairo(ton modeler toy)...pantos ligo pou to exo psaksei mexri tora einai g@m@tos modeler..alla kanei kati kolimatakia pou kai pou...psaksoy me tin parti toy einai poli kalo software :bounce:

ajouvenat
11-22-2004, 12:00 AM
Do half-greeks count?

heh

Dennik
11-22-2004, 12:10 AM
Do half-greeks count?

heh
Sure! Especially if they are from SF. I always needed a Greek contact down there! :D

sinokgr
11-22-2004, 01:57 AM
@ Sinok....ti kaneis file...eise o idios apo to absolute3d nai?

Bre file ola ayta poy les...spiti,enoikio , fai kai rouxa..kai genikos mia kapos aksioprepi zoh ..mporeis na ta exeis ama psaxnese me tin douleia sou(se kathe doulia yparxoun diskolies)...aplos nomizo oti oi perissoteroi kapoia stigmi mporei na apogoiteyomaste logo tis mizerias poy dernei ton xoro aytin tin epoxi...kai logo tou oti ligo poli zoume kai me tin epithimia na doulepsoume kai se kati megalo kai oreo...OMOS ..min apogoiteyese file....apla LOTR kai kaena...ee...ayta tha argisoume ligo akoma na ta doume edo sto Ellada...ola ta alla poy aneferes ..ta briskis... :wip:
Kalispera.. kalimera mallon :)!! Nai aytos eimai..

Ama ta vriskeis tote den 3erw!! Vasika exw mia aporia.. Giati den mazeyeste eseis oi palaioteroi (kai an 8elete kai neous eimai sigouros pws 8a vrite) na ftia3etai ena sovaro mikrou mhkous movie. 10 lepta Anim... 8a einai mia poiotikh tainioula, hdh apo oti 3erw senaria kai idees yparxoun.. to 3erw oikogenies alla as mh vgei se 1 xrono as vgei se 2...

H ante pes oxi movie ena wraio game... egw ayto estw to prospa8w.. 3erw ena paidi pou twra ftiaxnei mia engine (apla to ka8ysterei ligo giati enw thn eixe ftia3ei alla apofashse na thn 3anasteisei gia na einai oso to dynaton me ka8aro kwdika kai etsi sthmenei wste na mporei na pros8etei kai na na aferei oti 8elei eykola..).

kai meta me mia swsth proo8hsh mporei na ferei kai kapoia xrhmata!!! ena kalo movie mporei na paei kai se 3ena festival kai na er8oun kai douleies apo e3wtriko.. ena game mporei na dw8ei poulh8ei e3wteriko.."mhpws edw kollaei to: e3w apo to xoro polla tragoudia 3erw??"

SUN
11-22-2004, 07:32 PM
Eyxaristw poly Dennik hsoun pistevw poly diafwtistikos:) Nai loipon american dreame alla me metro.
AXxxxxxxxxxx Dhmhtrh ti mou thymises to germano , ekana 500km gia na erthw na ton dw kai mas edeikse subdiv head modeling texnikh pou phre apo video ths gnomon pou eixe kykloforisei 1 xrono prin !! kai pali lew den peirazei tha ton rwthsw omws kapoia pragmata, TI TO HTHELA ,otan ton rwthsa gia NURBS modeling h apanthsh htan pws den kserei na apanthsei giati den xrhsimopoiei pote NURBS gia modeling einai dynaton!!! toulaxiston ekeinh thn mera gnwrisa merikous Maya friends:) .
Pantremenos? nai auto kanei thn katastash kapws pio polyplokh:) egw vevaia eimai se kalyterh katastash pantremenos me paidi:) prospathw na sxediasw gia to Grand space opera kai o mikros einai monimos sto sverko mou XAxa ,alla exw vrei lysh doulevw nyxta kai koimame mera:) .
Oso gia tis douleies pistevw oti to internet einai h lysh na spasoun ta synora kai na idrythoun epitelous ta HOME STUDIOS pou o kathenas tha doulevei apo to spiti tou (toulaxiston se auto elpizw egw ) na mporeis apo edw na douleveis gia thn ILM h thn MILL (mallon oneirevomai). Pantws egw pistevw pws an merika pragmatika talantouxa atoma mazeutoun kai dhmiourghsoun ena studio mesa sto internet tha mporesoun na dwsoun xamhles times se megala studio opws px h Weta (vlepe LORD OF THE RING) kai oxi mono (kai lew Weta giati o Piter Jacson hdh exei doulepsei meso internet kai to vrhke fantastiko)
Auta peri oneirwn BYE

AUMAKUA
11-24-2004, 10:40 AM
Xairetw thn omoigyrh (meta apo poly kairo siwphs alla oxi apousias)...
Tha hthela na apeythynw mia erwthsh asxeth me to thread alla sxetikh me thn ellhnikh agora software. To erwthma einai an yparxei kapoios pou agorase to XSI Foundation kai diapistwse na leipei to dongle. Agorasa to en logw paketo (xsi +dvds) apo thn Telmaco (ton epishmo metapwlhth) kai diapistwsa pws den yphrxe dongle mesa sto kouti. Dystyxws arghsa na asxolhthw me th diadikasia egkatastashs (kai na diapistwsw thn apousia tou dongle), afotou agorasa to programma (mesolabhsan kapoies ebdomades..) kai twra trexw na brw kapoion sxetiko me to thema sthn telmaco (kati pou telika einai poly dyskolo!).
Eyxaristw ek twn proterwn..

nixx
11-24-2004, 12:48 PM
Xairetw thn omoigyrh (meta apo poly kairo siwphs alla oxi apousias)...
Tha hthela na apeythynw mia erwthsh asxeth me to thread alla sxetikh me thn ellhnikh agora software. To erwthma einai an yparxei kapoios pou agorase to XSI Foundation kai diapistwse na leipei to dongle. Agorasa to en logw paketo (xsi +dvds) apo thn Telmaco (ton epishmo metapwlhth) kai diapistwsa pws den yphrxe dongle mesa sto kouti. Dystyxws arghsa na asxolhthw me th diadikasia egkatastashs (kai na diapistwsw thn apousia tou dongle), afotou agorasa to programma (mesolabhsan kapoies ebdomades..) kai twra trexw na brw kapoion sxetiko me to thema sthn telmaco (kati pou telika einai poly dyskolo!).
Eyxaristw ek twn proterwn..Min anisyxeis, to Foundation den exei dongle. Opote eisai ok, apla akolouthise tis odigies gia na to kaneis registration. Tora oso gia tin Telmaco, i alitheia einai oti den einai kai i kalyteri oson afora tin eksypiretisi pelaton, texniki ypostiriksi, klp... :sad: Ores ores mou dinoun tin entyposi oti einai ligo mpaxalo.
Alitheia, irthe me tin kanoniki episimi syskeyasia, H' ta periexomena xyma se ena proxeiro xartokouti ?

nixx

AUMAKUA
11-24-2004, 04:56 PM
Lypamai pou tha sas kourasw ligo me thn katagrafh twn prospatheiwn mou na energopoihsw to Foundation, alla pisteyw pws einai anagkaio gia na brw th lysh..
To problhma einai to ekshs. Egkatesthsa to XSI kanonika apo to cd kai ksekinwntas to gia prwth fora mou bgazei to gnwsto parathyro me tis epiloges purchase online, request key, enter key kai continue evaluation.
Epilegw profanws request key, me parapempei se kapoio link ths softimage, to www.softimage.com/login/xsilogin.asp sto opoio kaloymai na dwsw username kai password toy logariasmou moy. Ws edw kala. Molis omws ta dwsw kai proxwrhsw sthn epomenh selida, mou bgainei mynhma lathous oti h selida den mporei na brethei. Adieksodo. Dokimasa epeita na paw apo thn typikh odo dialegontas product support kai akolouthws licencing kai meta licence request.
Xana loipon username kai password. Meta dinw ta proswpika mou stoixeia kai to onoma tou reseller, akolouthei mia selida me sxolia gia osous kanoyn upgrade kai telos ftanw (kai kollaw) sto bhma 3, opou metaksy allwn moy zhtoyntai :
reseller puchase order (agnwsto), registration code (na kai kati pou exw) kai Licence Request Code (siga mhn kserw poio einai) to opoio, opws diabasa sto help toy SPM tou 4.0 ton opoio kai katebasa (kai egkatesthsa mesa sthn apelpisia moy) prokyptei an pas sto Lic Tools kai pathseis Generate Request.
Egkathistw synepws ton SPM (setup_SpmLicenseServer_1.1.11-1254_MSWin32.exe) kai epixeirw to generate request, mataiws bebaia dioti o SMP xreiazetai dongle pou den exw.

Egw exw synhthisei mexri twra sth douleia na bazw SPM kai dongle (toulaxiston mexri to 3.0 Advanced), h de Telmaco, 'h mallon o monadikos ekei kapws sxetikos me to XSI, Orfeas Andre, den einai sigouros akoma an to Foundation xreiazetai 'h oxi to dongle kai perimenw na gyrisei ayrio sto grafeio tou mpas kai bgaloume akrh.
To thema pantws einai pws h aplh diadikasia pou grafei to mikro fylladio mesa sth syskeyasia einai adynato na oloklhrwthei ef'oson de leitourgei to epimaxo link...
(shmeiwsh gia ton nixx... To paketaki moy eixe erthei mesa se 10 meres, sthn problepomenh softimage syskeyasia apo Canada, plhn omws anoigmeno.)

DimitrisLiatsos
11-24-2004, 05:49 PM
.... Ws edw kala. ........

Xana loipon username kai password. Meta dinw ta proswpika mou stoixeia kai to onoma tou reseller, akolouthei mia selida me sxolia gia osous kanoyn upgrade kai telos ftanw (kai kollaw) sto bhma 3, opou metaksy allwn moy zhtoyntai :
reseller puchase order (agnwsto), registration code (na kai kati pou exw) kai Licence Request Code (siga mhn kserw poio einai) to opoio, opws diabasa sto help toy SPM tou 4.0 ton opoio kai katebasa (kai egkatesthsa mesa sthn apelpisia moy) prokyptei an pas sto Lic Tools kai pathseis Generate Request.
Egkathistw synepws ton SPM (setup_SpmLicenseServer_1.1.11-1254_MSWin32.exe) kai epixeirw to generate request, mataiws bebaia dioti o SMP xreiazetai dongle pou den exw.

Egw exw synhthisei mexri twra sth douleia na bazw SPM kai dongle (toulaxiston mexri to 3.0 Advanced), h de Telmaco, 'h mallon o monadikos ekei kapws sxetikos me to XSI, Orfeas Andre, den einai sigouros akoma an to Foundation xreiazetai 'h oxi to dongle kai perimenw na gyrisei ayrio sto grafeio tou mpas kai bgaloume akrh.
To thema pantws einai pws h aplh diadikasia pou grafei to mikro fylladio mesa sth syskeyasia einai adynato na oloklhrwthei ef'oson de leitourgei to epimaxo link...
(shmeiwsh gia ton nixx... To paketaki moy eixe erthei mesa se 10 meres, sthn problepomenh softimage syskeyasia apo Canada, plhn omws anoigmeno.)

Ela file....loipon...to problima pou perigrafeis to eixa kai ego sto registration.....ti kaneis loipon....exei ena allo link sto site pou leei na steileis mail sto Registration support....Tous stelneis ena email opou dineis ta stoixeia (Username, password poy eftiakses gia to registration) kai Ksana grafeis to email sou (ekei poy the na ginei registered to XSI kathos kai to Serial Number pou exei mesa to kouti se ekeino to Xarti pou miazei me Diafimistiko Pitsarias...lol.....meta apo ayto tous les oti piges na kaneis register kai oti sou elege ..oti elege ...kai se kana dyo meres tha labeis to registration........Ayta

Dimitris :bounce:

AUMAKUA
11-25-2004, 07:20 AM
Kalhmera se olous,
ekana ayto pou mou grafeis Dhmhtrh kai eyelpistw pws tha mou steiloun to registration, xwris na anakatepsoun thn telma-co :P muchas gracias !
Nikos

DimitrisLiatsos
11-25-2004, 04:58 PM
Tipota file..kai min anisixis ..se 2-3 meres(poli pithanon apo deytera ) tha eise ok :thumbsup:

AUMAKUA
11-25-2004, 07:48 PM
... Phra apanthsh se ligotero apo 12 wres kai apo to apogeyma exw energopoihsei to XSI :)
kala pou de basisthka sto reseller edw ...

GMS-575
12-10-2004, 09:31 AM
Kali mera apo Germania. Eimai CG-Artist se mia game developer eteria stin stutgardi germanias.
Apo osa diabasa tora teleutea, den leei na psaxo doulia stin ellada. Xalia maura kai stin Germania omos.

Telos panton kapos tha ta kataferoumai. Mia pou pirame kai to protathlima europis :D.

Sas xereto.

Giorgos

kinkypuss
12-10-2004, 09:49 AM
omg.. lol.. ti ginete edw.. oloi trelamenoi edw ine..?
where was this thread.. lol..

kiallos enas edw. :D
ti kanete guys..?

korolev
12-10-2004, 10:27 AM
Kalhspera sev olous toy 3d maniancs apo thn Ellada

viper550
01-24-2005, 09:44 PM
Mias kai eimai sxetika kainourgios se sxesi me merikous apo esas na po kai ego xairetismata.

Telika iparxoun polloi perissoteroi Ellines edo apo oti fantazomoun.:bounce:

lemonium
01-24-2005, 10:03 PM
Geiasas magges! Valte kai mena stin lista! Kana kalo vivlio gia na exw gia ton strato? Xreisimopoiw to lightwave... Taaanx!

DimitrisLiatsos
01-24-2005, 10:14 PM
Mou aresei pou to thread ayto kratiete zontano...Mpravo paides ..poli xairomai pou blepo polous Ellines edo...weeeeeeeeeeeeeeee

mikepolizos
01-25-2005, 12:41 AM
Opa pos moy ksefige ayto to thread! Den milate magkes e?
Kalispera se olous toy protathlites Europhs!

Dimitrara ti egine re sy, poy xathikes, akoma kafe pinoyme e?
Eida to "Grand Space Opera" entry soy! (you have been voted :) )
Kala exeis ksefigei mono ayto soy leo!
Kali tuxi. :applause: :applause:

sinokgr
01-25-2005, 01:36 AM
kalispera kai stous neoisax8entes!!

Dennik
01-25-2005, 02:02 AM
Geiasas magges! Valte kai mena stin lista! Kana kalo vivlio gia na exw gia ton strato? Xreisimopoiw to lightwave... Taaanx!

Popo pikra! Pare kanena nintento na xexniesai sthn skopia vre paidi moy. To inside lightwave 3D einai kalh seira genika (palioseira dhladh hehehe) . Eixa parei to proto poy htan gia to version 6.5 kai eimoyn arketa ikonopoihmenos. Ante kai kalos poliths!

Synthesizer
01-25-2005, 02:48 AM
Hey,
I'm not Greek, but I have an aunt and uncle who moved to Crete and I visited them this past summer. I had a great time, Greece was a really nice place. I hope I can come back and visit again http://cgtalk.com/images/smilies/smile.gif The people there were so friendly. Too bad I didnt really learn any Greek, I can translate Greek letters to English, but I dont know what they say once I do http://cgtalk.com/images/smilies/blush.gif

Yasou!

AUMAKUA
01-25-2005, 06:32 AM
xairetw th syntrofia :)
... toulaxiston lemonium einai poly asfalestero (gia na meinei sthn katoxh sou) ena biblio gia 3d sto strato para kanena apo ta synhthismena anagnwsmata/anatomy references pou ksekinane mia bolta apo th skopia ths pylhs kai katalhgoun sto bareli pisw apo th skopia twn pyromaxikwn :P

DimitrisLiatsos
01-25-2005, 07:19 PM
Opa pos moy ksefige ayto to thread! Den milate magkes e?
Kalispera se olous toy protathlites Europhs!

Dimitrara ti egine re sy, poy xathikes, akoma kafe pinoyme e?
Eida to "Grand Space Opera" entry soy! (you have been voted :) )
Kala exeis ksefigei mono ayto soy leo!
Kali tuxi. :applause: :applause:

LOL...hi man!....gia ton kafe ...hahahah..opote thes...exo xathei giati trabao to piximo tis arkoudas....xoria pou me to Challenge ..den mou emene kai polys xronos....(polla ksenyxtia...hahahaha)...na brethoume file opote thes...:)

Kalispera ksana paides

@ Synthesizer ..hi man:bounce:

@ AUMAKUA ...epp ti egine file....anoikse leei kai to absolute3d ksana nomizo e?....

spirogyro
01-25-2005, 09:38 PM
Hello kai geia sas!! pos den to eixa'di auto to thread den ksero. Honestly re pedia, tha itan oraio na kanoume kana Greek community animation..sas xalei? Omos ti tha to onomasoume......?
................"40 palikaria!!!":buttrock: LOL! Anyway I will keep in touch, Geia!

marmphi
01-26-2005, 11:34 AM
DIMITRI eisai sigoura stin proti triada ;) Bravo gia tin eikona

SUN
01-26-2005, 01:31 PM
Originally Posted by spirogyro
Hello kai geia sas!! pos den to eixa'di auto to thread den ksero. Honestly re pedia, tha itan oraio na kanoume kana Greek community animation..sas xalei? Omos ti tha to onomasoume......?
................"40 palikaria!!!":buttrock: LOL! Anyway I will keep in touch, Geia!

Kalh idea :thumbsup: an kai tha xreiastei polh douleia .Egw pantws bazw an thelete ton server einai SUN (fysika, tha eperna allh marka?:) ) einai panw sto BackBone tou OTE exei 10MB taxythta kai einai Teleios ADEIOS ektos apo tis eikones pou exw mesa gia to cgtalk.Kai oso gia to onoma kati tha vroume CGTALKGR p.x.(Kai to "40 palikaria" bebaia polh kalo san onoma:) :) :) ) An kai edw pou ta leme kai sto AUSTRALIANO cgtalk mia xara ta pername:) alla sigoura ena Ellhniko CGForum tha htan pollh kalo akoma kai se synergasia me to CGTalk isws

DimitrisLiatsos
01-26-2005, 02:22 PM
@ SUN ..EGO EIME MESA pantos....:bounce:

@ marphi ......hey man ..how are u? :)

mikepolizos
01-26-2005, 09:27 PM
Kai ego eimai mesa magkes!

As to kanoyme, den exoyme na xasoyme tipota!

Loipon na ksekinisoyme apo to onoma.

katse na do tis simeioseis moy, loipon exoyme kai leme

"www.3D.gr"
"www.thirddimension.gr"
"www.3rdpixel.gr" / "www.thirdpixel.gr" / "www.third-pixel.gr"

DimitrisLiatsos
01-26-2005, 09:41 PM
ANTE ORE Palikaria...min minoume sta logia pali...STA OPLA ORES ! :bounce:

http://agrino.org/greeklibrary/activitiesarchive/2001/images/Mesologgi_exodus_250_sm.jpg

Dennik
01-26-2005, 10:08 PM
How about "3g-animation.gr"
or "2greek3d.gr"
or "2g3d.gr"
or "3d2g.gr"
I'm just playing with the letters D and G (for Greek) that sound the same.

Jvass
01-26-2005, 10:37 PM
Kalhspera paides !!! To eixa pantelws ksexasei to sugkekrimeno topic kai xairomai pou to ksanabriskw olozwntano...:) :)

Oso gia to greek 3d community, paidia i need help...Eitan mia apo tis basikes mou idees edw kai polu kairo. Mexri pou to phra apofash na to sthsw. Exoun agorastei 2 domain me onoma 3dways.gr kai 3dways.com kai epishs exw katoxurwsei kai ta *.net kai *.org...200mbpoula kathe domain (alla tha agorastei kai allos xwros oso proxwraei to thema)...Egw den goustarw na ta xw gia prwsopikh xrhsh ,eksallou h skepsh mou eitan na enwthoun oi ellhnes Cg artists kai na bgei kati kalo, na xtuphsoume sta isia kai ksena community re gamwto..:P :D

Loipon to i need help paei sto ekshs...Zhtw kuriws boitheia sto programming wste na anebei to site ( protinw php-nuke h php-mambo) giati eimai psiloasxetos :P. Kai afou anebei, na mpoun 2-3...10 administrators oi opoioi na elegxoun gallery, forum, news, promotion,... everything...

Yparxoun para polles idees gia to ti mporei na prosferei auto to community kai perimenw kai
dikes sas...

Loipon osoi epithymoun sta sobara (alla sta sobara omws), na xorepsoun auto to xoro,,,peite to apeutheias kai straightforward...

Grafte kai edwmesa tis apopseis sas kai tis skepseis sas...

Kai epishs me brisketai kiolas sto email : webmaster@3dways.gr
msn contact : grave_d_@hotmail.com

lemonium
01-27-2005, 12:14 AM
Eimai prothumos na sunisferw! (oti exei sxesi me development). Exw ligo kairo alla tha ta dwsw ola!

DimitrisLiatsos
01-27-2005, 12:42 AM
Mesa eimai kai ego ...eite pame me ton server tou SUN ..eite me tou Jvass ....ego apla mporo na boithiso mono se graphics kai meta an thelete se MAYA,ZBrush kai XSI..ayta

Ante ksekoliste kai as kanoume kati paidia....den barethikate na to sizitate me kafe....kalitera den einei na to deite na ginete...?

....Bubble out!

mikepolizos
01-27-2005, 01:07 AM
Mporo na voithiso kai ego sta graphics kai oti thelete apo Max an mporo..

<<Jvass>>
Kalo tha itan na exoyme news sto kentriko menu, opos exoyn ola ta vegala forums, sinexeia update sta news!

Episis tha itan kalo na yparxoyn kai 2D forum / handpaint,photoshop opos kai forum gia compositing p.x. fusion, shake ktl.....

www.3dways.gr is cool alla an einai na to kanoyme ayto oloi mazi tha elega na dialeksoyme ena onoma oloi osoi eimaste kai an mporoyme na to allaksoyme! (an mporoyme I like 3dways)

:wip: :wip: :wip: :wip:

mikepolizos
01-27-2005, 01:12 AM
How about "3g-animation.gr"
or "2greek3d.gr"
or "2g3d.gr"
or "3d2g.gr"
I'm just playing with the letters D and G (for Greek) that sound the same.

ti les gia to www.toogreekfor3D.gr
:) :) :)

prospathousa na valo kai ego tin leksi Greek mesa alla den mot kathotan re gamoti mallon epeidi to Greek kai to 3D sto spelling exei pole e mesa!
:banghead:

Dennik
01-27-2005, 01:25 AM
Kalh idea!
H 2greekfor3d,
h 2gfor3d,
h 3dgreeks (exei to logo toy, giati panta mperdeyo thn lexh "Geek" me thn lexh "Greek")
To sygekrimeno logopaignio mporei na bgalei kai oraio logo.

sinokgr
01-27-2005, 01:48 AM
an 8eletai voh8eia me ta graphics mporw pisteyw na voh8hsw.

gia tis kathgories symfwnw apolhta me ton "mikepol |3D|"

AUMAKUA
01-27-2005, 07:11 AM
mesa ki egw, se o,ti mporw :)

icedeyes
01-27-2005, 09:28 AM
Loipon... eimai 24 xronon kai ego apo ellada eimai... athina, lamprini sygekrimena, eixa doulepsei prin na pao fantaros se IT kai e-learning stin IBM hellas kai stin laserland hellas san 3d artist gia lasershows... Tora (metafantariki epoxi me molis dio mines pou exo apolithei) douleuo pali pano se e-learning creation kai content development alla psaxnomai gia kati pano se 3d alla den paizoun kai polla... Gia to site exo na po... POLI kali idea....

PS: telika eimaste arketoi eeee???

milohas3Dee
01-27-2005, 10:56 AM
hello ppl, I was searching for this type of forum !
well... I`m moving to Grece, my sister lives in Larisa -70km from Thesaloniki and I also have have relatives in Thesaloniki. For the first time I will live in Larisa. In the meanwhile I`ll be looking for the job in CG industry there. The reason for this move is catastofic state of economy in Serbia-ex.Yugoslavia.
For a last few years I was producing and making 3D and 2D graphic for all type of advertising. My last project was 3:05 min. music video made in Maya. I also have a bunch of TV comercials also made in Maya/LW/AfterFx/Boujou... and some web sites. Also I did some character animation projects.
Could u ppl help me to find adreses of studios (small, big), production houses etc... For the first time I could do web sites, print preparation or something like that until I find or IF I find some job. At this moment I`m forced for this move because I have kid and wife.

Thanx in advance and sorry if I spoiled this thread

maxFX
01-27-2005, 11:27 AM
Hello paidies parakoloutho to thread me idiatero endiaferon alla den exoume skeftei oti uparxoun atoma stin Ellada pou asxolountai ektos apo modelling / Texturing / lighting kai me compositing...den tha itan dikaio tetoia atoma pou exoun amesi sxesi me to geniko vfx making na paravleptoun.
Gia p.x kapoios kanei epagelmatika 3D,Compositing kai DVD authoring, giati na min exei ena forum mesa sto site sxetiko me Compositing k.a ektos apo to 3D section?

En grigorsi, na anaferw pws exw etaireia pou o kirios axonas tis einai web design/development me kalo epiteleio designers kai programmers.me dikous mas misthwmenous servers kai bandwidth control( stream video here we come! ) episis exume anaptixei custom portal platforma ( sto stil tou cgchannel gia na parete mia idea )pou epitrepei tin prosthiki media content, oreou interface klp se antithesi me to koinotipo "esteisa ena php-nuke tetragonize site".
An vrethoun atoma pou theloun na simetasxoun sto building kai to geniko management tou portal ,admin tou forum , stin euresi neon thematon kai genika stin dimiourgia mias sinaxis anthrwpwn san kai mas :) , as vrethoume re paidia na ftiaxoume kati gia to opoio tha xeromaste oloi kai tha mporoume na dinoune kai ena xeri voitheias.Eimai sigouros pws to thread mas einai gemato apo atoma me thelisi na sinisferoun kati! Ante ama paei kala na arxisoume na diamenoume dorean kai kana entipaki.
Diloste endiaferon kai add MSN maxfx papaki msn.com .

Dld i grafistes pou exoun to zine grafistas kai sinafi kentra skoteinwn sinantiseon einai kaluteroi !? :twisted: Afiste pou san eniaio soma mporoume na thespisoume kai kanones timologisis.....kai amoives.
Egw paratheto to www.vfxartist.gr (http://www.vfxartist.gr) san onoma gia to portal kai akouw sxolia apo allous sinadelfous, Episis exw na proteinw kapoio meeting date p.x kathe deyteri paraskeui or savato or kiriaki na vriskomaste se kapoio meros klp.

DimitrisLiatsos
01-27-2005, 12:16 PM
@ milohas3Dee ..hi friend...well ...first welcome to Greece (when u come..) second ...don't expect to find in Larissa any Film or Post production Industry....Thessaloniki ...u will possibly find something but i don't know what...maybe soem of the guys here who live in Thessaloniki can help u....Third in Athens..there are many facilities where u can send your reel or u can attend to ..although now the market is a little bit down,,,but sure u have more opportunities in Athens....Sorry if i am spoiling the dream...but i think u deserve to know the truth (my truth at least..) hope it helps...A website where u can find Post Production and multimedia facilities addresses in www.videonews.gr (http://www.videonews.gr) (but i think it's in Greek Lanquage).....hope it helps..

@ maxFX .....Ok pame...

ektos apo modelling / Texturing / lighting kai me compositing...den tha itan dikaio tetoia atoma pou exoun amesi sxesi me to geniko vfx making na paravleptoun.

Sosta ta les...arkei na yparxei kosmos na to sintirei tetoio kommati...ksero kai antropo poy asxoleite monos toy poli me to thema..(exei to www.videonews.gr (http://www.videonews.gr) )....mporei na aksizei na ertheis se epafi mazi tou...

exw etaireia pou o kirios axonas tis einai web design/development me kalo epiteleio designers kai programmers.me dikous mas misthwmenous servers kai bandwidth control( stream video here we come! ) episis exume anaptixei custom portal platforma ( sto stil tou cgchannel gia na parete mia idea )pou epitrepei tin prosthiki media content, oreou interface klp se antithesi me to koinotipo "esteisa ena php-nuke tetragonize site".

Ayto einai ena idietero atou ..an exeis tetoia eteria simainei oti mporeis na to stisis olo ayto...kai kapio allo pallikari edo ...nomizo o Jvass eipe oti kserei apo ayta....Ekei ego mporo na bothisio se Graphics....an kai pio dynato moy nomizo einai Graphics pou exei kai 3d content ...oxi sketo photoshopi diladi...
Ego se programatistiko gia Internet..eimai se poli basic epipedo.....:shrug:

An kai gia tetoio portal nomizo to engine einai etoimo...ta grafika allazeis kai aplos meta to prosarmozeis stis anages sou..kano lathos? ...pali :shrug:

An vrethoun atoma pou theloun na simetasxoun sto building kai to geniko management tou portal ,admin tou forum , stin euresi neon thematon kai genika stin dimiourgia mias sinaxis anthrwpwn san kai mas :) , as vrethoume re paidia na ftiaxoume kati gia to opoio tha xeromaste oloi kai tha mporoume na dinoune kai ena xeri voitheias.Eimai sigouros pws to thread mas einai gemato apo atoma me thelisi na sinisferoun kati! Ante ama paei kala na arxisoume na diamenoume dorean kai kana entipaki.
Diloste endiaferon kai add MSN maxfx papaki msn.com .

Dld i grafistes pou exoun to zine grafistas kai sinafi kentra skoteinwn sinantiseon einai kaluteroi !? :twisted: Afiste pou san eniaio soma mporoume na thespisoume kai kanones timologisis.....kai amoives.
Egw paratheto to www.vfxartist.gr (http://www.vfxartist.gr/) san onoma gia to portal kai akouw sxolia apo allous sinadelfous, Episis exw na proteinw kapoio meeting date p.x kathe deyteri paraskeui or savato or kiriaki na vriskomaste se kapoio meros klp.

Atoma iparxoun idi edo arketa...apla ayto pou ego paratirisa se ena allo elliniko site (to onoma den exei simasia)...einai oti genika stin Ellada iparxei mia fagomara kai mia Gkrinia....Den katalaba giati ..apla stenaxorithika ligo......anti na yparxei DIPSA na mathoume kai na pame kalitera ...yparxei mia MANIA ...na ginoume GAMATOI OLOI kai KALITEROI ...kai to thelouma tora kai na kratisi ....gia panta..:scream: . Gia na min yparxoun pareksigiseis edo..ebala kai emena mesa ok?......

Pantos gia triti fora apla apo tin meria mou leo ....Kalles idees exete paidia...an mazeyomaste arketoi ...kanoniste ena meeting ...oxi gia na poume 3d - composito sizitiseis ..alla ..an mporei na ginei olo ayto pragmatikotita.......

Filiki simbouli kai PROSOPIKO MOTO....

Oti arxizei ..prepei na telionei........ta under construction se opiadipote doulia (oxi mono sites) den ta mporo kai nomizo oti kai oi perisoteroi simfoneite...
Me alla logia...>An ksekinisei olo ayto ..tha yparxei sinexeia kai tha exei mia poreia....

Ayta....elpizo na min egina apotomos kai na min akoustika ALAZONAS....apla eime kai ligo ksenixtis edo kai 4 mines...:bounce: me to palio Challenge kai doulies mou...lol

Dimitris.......Bubble out!

mikepolizos
01-27-2005, 12:57 PM
Kala ta eipes Dimitri!

Na rotiso kati toy developers edo pera?
Yparxei periptosi na xrisimopioisoyme vBulletin gia to xtisimo toy forum!

To leo ayto giati to vBulletin RULES!!

Den ksero an einai akrivo i ti prodiagrafes exei alla pisteyo oti ayto einai to proto pragma poy prepei na stirixtoyme! Ta graphics erxontai kai apo inside diagonismo poy mporei na ginei sto forum opos eixe kanei mia fora kai to renderosity.

I pio polli doyleia peytoi sigoyra ston developers kai ekei einai poy xreiazomaste atoma, giayto magkes psaxteite!

<<<<<MAX FX>>>>>
Polu kala ta eipes, anefera kai ego gia compositing (fusion, shake kai ta loipa) kai tha elege na eixame kai DVD authoring (scenarist/maestro k.a) i akoma kai cd (director/authorware)!

:wip: :wip: :wip: :wip:

marmphi
01-27-2005, 01:06 PM
ipologiste ki emena mesa

Jvass
01-27-2005, 06:15 PM
Paidia, egw epeidh exw kanei registered to onoma tou domain (sa 3dways) den kserw kata poso einai effikto na to allaxw. Pantws an sthn telikh einai toso sobaro to name kai den sas aresei auto pou exw twra, mporw na epoikhnwnhsw amesa me ton provider mou kai na doume an mporoume na to allaxoume (se kati pou tha aresei se olous mas kai na einai kai efpepto gia tous ksenous episkeptes)...

Epishs egw to skeftomai to community pio globally. Dhladh na mhn einai hardcore greek site. Na mporoun dhladh na to ``parakolouthisoun`` kai atoma apo alles xwres...

Anaferomenos pros to paidi pou anefere oti kanoun web development, as mou rixei ena mail h kapoia contacts gia na epoikhnwnhsw mazi tou, na to baloume mprosta to pragma...

Ante organothite na to ftiaxnoume siga siga, o xronos pernaei...

-----------------------------------------------------------------------------------

maxFX
01-28-2005, 08:22 AM
DimitrisLiatsos:xairomai pou perneis to thema toso sovara. dratomai tis eukairias na tonisw oti eimai kai personal fun tis douleias sou sto Grand s.opera kai proigoumenon douleion. Ahem..twra sxetika me to thema tis adiaforias pou thigeis gia na sou exanemisw tixon amfivolies na sou pw pws kai egw eimai tou ritou, oti arxizei prepei na telionei.

TO kommati tis "fagomaras" simvainei pantou dimitri, apo designers mexri tarifes! ( as me sigxoresoun oi filoi tarifes heheh, to anefera san diafora ergasiwn ). To pragma einai na kataferoume na metanomasoume tin "fagomara" se eugeni amila! Den pisteuw oti kapoios apo edw mesa den thelei na exoume epitelous ena steki na arazoume kai na antallazoume apopseis.

mikepol|3D| : Polu sosta anafereis pws to forum einai apo ta pio simantika se ena portal opws ayto pou leme na dimiourgisoume! To vbulletin einai ontws i korifi, alla kostizei to license. Ekana idi ena invoice apo tin eteria mou se aytous na tous anafero pws ena mi kerdoskopiko swmateio endiaferete, mpas kai mas kanoun kati kalutero, alliws vlepume.

Mamphi : Welcome aboard !! Kane me add msn ( des pio panw ) na milisume

Jvass : Kat'arxas kalosirthes sto cgtalk, kai xairomai na vlepw neous xristes me orexi gia dimiourgia.kane me add msn an thes na milisume kai online.Sxetika pantws me to globaly den tha simfonisw giati apo international sites exoume pixei. Tpt gia tin topiki agora kai tous Ellines artists mas leipei!

To site www.vfxartist.gr (http://www.vfxartist.gr) einai pleon officially online. pros to paron den diathetei tpt
kai yparxei anoikto logo contest! hehe Proteinete tpt.

evanfotis
01-28-2005, 10:41 AM
Hi,
I suggest you gather a list from the Greek guys, and count them out....
and if we're plenty...ena cg division ellliniko! Me re-unions klpklp...
So one more entry from me from the south suburbs of Athens for the time.
:applause:

icedeyes
01-28-2005, 12:43 PM
An mporo na boithiso paidia eimai kai ego mesa.... Apo web design den eimai kai o protos alla an thelete otidipote se director i authorware related mporo na to kano (den ksero an boithaei auto giati o shockwave player tou director einai poli megalos gia download gia ta ellinika dedomena 7.8mb)... Episis ksero kati psila apo flash kai dreamweaver... Poli kala photoshop... Autaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Parepiptontos akougontai poli kales i idees sas alla ksero pos i amy eixe prospathisei sto parelthon (kyrios meso annual events and meetings) na enosei kapoious 3d artists alla telika pige strafi oli i idea giati den ypirxe arketo endiaferon.... Elpizo na piasei i idea sas....

maxFX
01-28-2005, 01:51 PM
evanfotis: i idea sou einai para poli kali. To euretirio einai arketa eukolo san efarmogi.
Onoma / Til / Perioxi / Field of expertise ypothetw etsi? Me ayto ton tropo i aneuresi ergasias ston klado tha itan polu kaliteri.

icedeyes: kathe voitheia einai politimi file, an theleis kane add sto msn maxfx @ msndotcom kai milame apo ekei.

sinokgr
01-28-2005, 06:11 PM
Gia to onoma tou site kata th gnwmh mou (an ginetai na alla3ei) kalo 8a htan na mhn einai exei th le3i 3d alla cg. Etsi 8a einai poio evelikto kai 8a mporei na periexei kai 8emata gia 2d, compositing klp...

Pi8ana Onomata
http://www.gcg.gr (greekCG) pou einai arketa evixo kai efkolo na to 8ymasai
http://www.cghighway.gr kati paromoio tou 3dways
__

Twra mias kai eida anafora ikanothtwn skeytika na enhmerwsw kai egw. Apo html klp den 3erw polla mono gnwseis gia ena aplo site. Apo grafistika 3erw Adobe Photoshop 7, Corel Painter 7 (den to katexw plhros) kai Macromedia Flash MX (me mikrh gnwsh action script). Gia oti xreiastei mporeite na me enhmerwsetai mesw email sto sinokgr (at) yahoo.com. Parola ayta 8a parakolou8w th syzhthsh.

__

Panta filika,
Nikos.

DimitrisLiatsos
01-31-2005, 09:46 PM
Mou fenete oti prepei na fero to thread stin epifania pali....loipon...

Ok guys ....gather up...name a date and we all meet and talk about this from close ..face to face....and let's see what we can do to build the thing :deal:

eva76
01-31-2005, 09:56 PM
Thelo Na Ftiaxo Skaki Me Pionia Gia Tis Exetaseis Kai Den Mporo Na Ta
Katafero

Yparxei Periptosei Na Me Vohthisei Kaneis?

Eyxaristo Prokatabolika

maxFX
02-01-2005, 08:48 AM
Dimitri, simfono mazi sou sto meeting pou to proteina kai egw alloste prin 4 meres.
Pws sas fenete savvato kata to prwi i mesimeraki ( na fame kai kana paidaki :P ) se kapoia kafeteria me zesto kafedaki na ta doume ola ta themata?

Perioxes protinomenes : Athina, Peiraias, Thiseio

Loipon egw eimai mesa gia ayto to savvato.

Akouw protaseis.

Albert

evanfotis
02-01-2005, 10:53 AM
Posoi einai ton Voreion proastion?
Posoi kedro?
Posoi ton Notion?
1 Notios ego...
Kentro akougetai kalos symvivasmos...

DimitrisLiatsos
02-01-2005, 11:22 AM
Erxomai me Mixani opou thelete ...alla meta tin LAIKI. :D :scream: ..lol...diladi kata tis 2 to mesimeri... Saturday ..kali fasi einai pantos sto Avenue ekso stin nea Smirni stin Plateia....poe exei sompes me Gazxi..den tha einai kanenas ekso ..nomizo...kai tha exoume apla.....

Posoi einai mesa gia Nea Smirni - Plateia..sto AVENUE ekso...tha pao kai pio noris kai tha exo mprosta tin Mixani pou einai MPLE perla gia meeting point....

Well...bodycount ..let's hear it? :)

DimitrisLiatsos
02-01-2005, 11:23 AM
Katafero

Eyxaristo Prokatabolika

Ti akribos enneois Eva .." den mporo na ta katafero"...sorry einai ligo geniko :shrug:

SUN
02-01-2005, 01:56 PM
Originally Posted by eva76
Katafero

Eyxaristo Prokatabolika

Helloooooooo Eva, h erwthsh sou einai poly genikh gine ligo poio sygkekrimenh gia na mporesoume na sou dwsoume kai poio sygkekrimenes apanthseis, pes mas pou exeis akrivws to provlhma (Modeling,Rendering...) kai ti programma xrhsimopoieis.
Parola afta oriste mia genikh apanthsh:
To skaki einai ena efkolo thema toulaxiston sto modeling.Ta perissotera pionia mporeis na ta dhmiourghseis kanontas me curves to miso tous perigrama kai meta kaneis apla revolve.
Se kapoia opws o vasilias h vasilisa kai o pyrgos tha xreiastei na kaneis kai merika extrude face.
To mono pioni pou einai kapws dyskolo einai to alogo ,ALLA, fantazome mporeis na sxediaseis oti styl skaki thes esy opote den einai anagkh na ftiakseis px kineziko tou opoiou ta pionia exoun tromero skalisma (An kai einai fantastika) ftiakse ena monternoy styl skaki se minimal design opws to parakatw:

http://3dgeorge.com/DIAFORA/chess1

An pali theleis na kaneis kati ligo poio polyploko dialekse ena apo ta parakatw ta A einai ta poio gnwsta pionia pagkosmiws.

http://3dgeorge.com/DIAFORA/chess2

Ola ta parapanw ta grafw nomizontas pws to provlhma sou ksekina apo to Modeling:D
Grapse mas perisoteres plhrofories gia thn douleia sou
Kai an thes anoikse ena thread sto Work in progress tou CGTalk opou polys kosmos tha mporesei na se vohthhsei ekei.

sinokgr
02-01-2005, 05:22 PM
Kalispera.. OK gia to savvato alla me mia proipo8esh!! Na mou pei kapoios pws erxontai Nea smirnh apo glyfada (me sygkoinonia) kai posh wra kanei peripou(mh sas steisw kiolas!! ;) ). To tram pernaei.??

devdoka
02-01-2005, 05:39 PM
Hello guys,

Sas klino trapezi apo twra sto avenue an thelete :)

An pantos pate N. Smirni , eimai mesa mias kai einai 10 lepta apo to spiti mou.
Etsi pou thn kanane thn plateia monizw oti eimai sto amsterdaam !

Sinok, to tram kanei stash sthn plateia tis neas smirnis 30 deyterolepta apostash apo to avenue :)
Ama peinaste exei kai mia tavernoula ekei konta na pame na tsimpisoyme tipota.

sinokgr
02-01-2005, 05:50 PM
TNX devdoka!! Eimai mesa loipon..:D

DimitrisLiatsos
02-01-2005, 09:45 PM
NEA SMIRNI ..LOIPON..an symfoneite OLOI..2-2.30 to mesimeri SABBBATO...An eiste OK kai osoi alloi thelete ...peite to na doume ti ginete....

OLE

Bubble out.... :bounce: :bounce:

evanfotis
02-01-2005, 09:47 PM
Afou Ora kanonisate, 14:30 to mesimeri na teleiosei kai i laiki ;)
Poio akrivos stin plateia tha einai to meeting point?
Ektos apo tin ble mixani tou Bubble Lord Liatsou?
Ade na dokimaso kai o tram kalamaki- nea smirni... mia skepsi ekana..

DimitrisLiatsos
02-01-2005, 09:52 PM
Nai nai 14.30 ..na exoume paei kai LAIKI..giati exoume kai oikogeneia...Hahahahahahha...AVENUE..an antexete ..ekso...allios mesa...klise trapeazaki piso mesa file dedvoka :thumbsup: .....etsi kai allios gia kafe ego tha eimai ekei mexri tis 4 sigoura....opote sigoura the sas perimeno ego toulaxiston

evanfotis
02-01-2005, 09:59 PM
einai ora na pesei kai kana kinito, gia na sineoithoume kiolas epi topou...
Ti lete?

devdoka
02-02-2005, 07:07 AM
Ok loipon, 2:30 sto Avenue.
Elpizw na kanei kalo kairo giati ean kanei krio den mas vlepw na
kathomaste ekso, ektos an ferete kai merikes kouvertes.
Ase pou mesa tha ntoumaniasoyme.
ti na kaneis den mporeis na ta exeis ola, etsi?

Gia osous den gnvrizoun pws na erthoun sto avenue:
erxomenos apo athina, kateveneis thn siggroy kai striveis stin gefyra
tis N.Smirnis(Eisodos B). Legete kai "gefyra to papa".
To Avenue einai sthn plateia tis N.Smirnis( einai pezodromimenh plateia)
konta sthn eleytherioy Venizeloy.Ekei akrivos kanei stash kai to tram.
Mporeis na ertheis kai apo pangrati, apo thn Ilia iliou, olo eytheia kai
vgeneis sthn El. Venizeloy.(einai h proektash thn Ilias Ilioy.
Osoi thelete pereteres odigies "message me" gia tilefonikes odigies.

Mitso, pes kai ston Serge na erthei (ama thes :) )
Akousa diafora gia ton xontro kai ton pariano(kai ton fox). Isxyoun ?
Filia.

icedeyes
02-02-2005, 07:53 AM
Loipon kai ego eimai mesa kai tha ertho mallon mazi me kana dio filarakia... ta leme sto avenue to sabbato kata tis 2:30 loipon....

mikepolizos
02-02-2005, 09:39 AM
Ok kanonistike!
2:30 stin Nea Smyrni (einai kai dipla moy, meno Neo Kosmo)!

Tha fero kai ena fillo moy poy kserei liga pragmata apo web stisimo! Mporei na voithisei me kapoio tropo!

Sto Avenue cafe, an thimame kala i tampela toy einai Prasini, etsi den einai devdoka!

hqgamer
02-02-2005, 12:50 PM
hello
distixos meno kipro kai ine adinato na parevretho

oso gia to website mporo ego na to stiso (php+mysql)
aplos an ine dinato na ine etimo to design giati ime poli apiros sto design ( elpizo me to kero na ta katafero )
oso gia to domain that itan kalitero, opos ipe kai o sinok, na ine to

http://www.gcg.gr (http://www.gcg.gr/)

tha itan kalitera na dosoume oloi to msn i otidipote allo gia pio grigori epikinonia
to diko mou msn ine gabriel@gamingcore.net gia opio theli na me kani add

maxFX
02-02-2005, 01:02 PM
Orea loipon, oi odigies einai katanoites ,elpizw na vrethoume osoi endiaferomaste ekei.
2:30 be there ! Se periptosi pou to magazi einai Kleisto / vrexei / Kanei Seismo / den mporoume na katsoume exw / o tupos pou to exei to magazi einai uper ton paradosiakon effe/ apokleistiki euthini ferei o katheis gia to atomo tou :)

Parking exei stin plateia i den stekei kaneis kammia tixi?

icedeyes
02-02-2005, 01:20 PM
MadFX: teleutaia fora pou prospathisa na bro parking stin plateia eixa afisei to amaksi kana 5 tetragona pio kato opote ligo diskolo alla itan kai bradi kai kalokairi opote isos na exeis kaliteri tyxi tora... Dystyxos ego tora pleon den exo na anysixo gia parking ektos apo to pou tha parkaro ton eauto mou giati eixa trakarei poli asxima ton dekembri (o logos pou den synexisa to teleutaio challenge :( )...

Parepiptontos me ta atoma pou tha ertho eixame syzitisei gia to thema tou greek cg community sto parelthon kai tote eixame pei kapoies idees alla afta apo konta...

Ta leme paides

maxFX
02-02-2005, 01:28 PM
To poli poli na katevw me tin mixani i to papi tote :)
Euxaristw gia to tip icedeyes

btw...to name einai maxfx oxi madfx ;)

giza-di
02-02-2005, 01:29 PM
epeidh meno sthn 'magikh' kallli8ea, mporei plz kapoios na mou pei pou synanthste eis Nean Smyrnhn??

eyxaristo:wavey:

AUMAKUA
02-02-2005, 07:52 PM
magikh h kallithea?? mhpws epeidh menw ki egw ekei ? :P

sinaris
02-02-2005, 08:40 PM
gia sas kai ego elinas eimai profanos kai tha ithela para poli na sas gnoriso olous kai na milisoume, giauto zito tin adeia sas ama thelete na ertho ego kai o kotsos (osoi ton xeroun apo to gso) to sabato tis 2:30. sxedon dipla eimai meno koukaki
mia mikri aporia tha sinantithoume apexo i tha kathisese mesa?

Dennik
02-02-2005, 08:45 PM
Wow, we are talking about a huge meeting here.
Pieite kai mia mpyra gia mena magkes. An kai h Athina kapoia stigmh moy eixe spasei ta neyra (perasa kapoy 6 xronia ekei), tora moy leipei ligaki...

mikepolizos
02-02-2005, 08:48 PM
<<sinaris>>
Oloi oi kaloi xorane file moy!
Eisai kai geitonaki, Neo Kosmo meno (noikiazo kai kana game apo to diko sas to Central, exei kali poikilia)

Mallon mesa tha synantithoyme.

:buttrock: :buttrock: :buttrock:

Jvass
02-02-2005, 09:27 PM
Krima krima,,,klaps klaps :shrug: ,,,tha eimai ektos Athinwn thn mera tou meeting re gamwtw...
Paidia na perasete kala kai eyxomai na bgei kai kati ousiastiko gia thn idea tou community. :thumbsup:

Lelantos
02-03-2005, 08:06 AM
Geia sas paidia Vaggelis apo voula

Epitelous tha ginei kai ena meeting na gnowristoume oloi metaxy mas eimai kai egw mesa an me thelete.

Kai an mporw na voithisw kai egw me kapoio tropo sto website ypologiste me se grafika kyriws.

maxFX
02-03-2005, 08:16 AM
God damn! Tha eimaste poloi! :)

Giza-di des proigoumeni selida gia plires plirofories tou magaziou kai tis topothesias.!!!

DimitrisLiatsos
02-03-2005, 10:15 AM
Mas Blepo gia mesa pantos ..giati exei asximo kairo....opote devdoka....an ksereis kanena sto AVENUE...partous ena tilefono na kleiseis ena lol megaaalo trapezi piso mesa ...gia toulaxiston 6-8 atoma....lol......:bounce:

digital_rhino
02-03-2005, 01:00 PM
I's good to see so many of my bretheren here. I thought I posted here before, but I can't find it. Im Greek as well, but born in America. Moms form Sparta, and fathers form Halki. I was born and raised in Tarpon Springs, FL. Maybe you've heard of it. Huge greek population (founded by Greek sponge divers). We have the largest Epiphany celebration on this side of the world (at least we used to). Anyways. Yasas oli!

marmphi
02-03-2005, 01:01 PM
tha ithela na ertho ala prepei na pao se ena girisma.

@maxfx ekana add to msm alla mou vgike enas Argedinos :D an mporis pm me to msm sou

ps to sabbato tha xionizei

maxFX
02-03-2005, 02:24 PM
mamphi : maxfx(papaki)msn.com Den xerw giati sou bgazei argentino!!! opou (papaki) ennoeitai to simbolo @ etsi? :)

lol
!!!
digital_rhino : It's very good that you keep Greek traditions alive . So..do you have any plans on coming here again? How are things down there?

Cgkoko
02-04-2005, 04:20 PM
kala... den ntrepeste re...kanonizete xoris ton palio? (sto cgtalk enow)

Liatso...nomizw pos 8a anagastw na se ponesw kai den to 8elw
:twisted:

sergioKomic
02-04-2005, 05:04 PM
Les na rtho?

Mporei na mai sto ****magazo gia eot kai suzuki AAAARGH
Toi toi tha pas?

DimitrisLiatsos
02-04-2005, 05:31 PM
hahahahah, CGkoko...lol...tha se eperna simera Paraskeyh bre arroste na sou to po...lol :argh:

giza-di
02-04-2005, 06:03 PM
sergio ela, 8a eimai sigoura

sergioKomic
02-04-2005, 06:04 PM
Eimai akoma ****** me ton pelati! (*.*.*.)

Avrio malon tha eimai edo.....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

sergioKomic
02-04-2005, 09:08 PM
Katatageite kai xanakatatageite mas legane!

SUN
02-04-2005, 10:01 PM
An to gathering ginotan ston leuko pyrgo tha hmoun apo tous prwtous ekei, kai mallon monos XA xa:) :D alla apo to Avenue apexw 500+ km. (an kai den me apasxolei katholou h apostash alla o xronos)

Etsi logw time kai anylymenwn ypoxrewsewn den tha mporesw na erthw :cry: :cry: :cry: eimai omws sigouros pws tha ksanaginei synanthsh kai tote elpizw na ta kataferw:) .

Parola auta tha hthela na proteinw merika pragmata gia thn synanthsh :

1. Na travhksete polles polles FOTOS kai meta 2-3,4,5,6,7... kales na tis valete edw sto Thread gia na mporesoume kai emeis oi apontes na paroume mia geush :)

2. Syzythste sto gathering an thelete A.ti tha dhmiourghthei? Ena Forum? Ena Portal? Ena News channel? Ola mazi?
B.Tha yparxei doihkhsh ? pws tha einai akrivws h leitourgikh diarthrosh tou dyktiakou autou topou (Egw tha protimousa kati se filiko perivalon alla then kserw kata poso einai efikto auto)
C.Kai telos fysika to onoma (akousa eee...diavasa hthela na pw arketes kales idees sto tread)

3. maxFX eipes

episis exume anaptixei custom portal platforma ( sto stil tou cgchannel gia na parete mia idea )pou epitrepei tin prosthiki media content, oreou interface klp se antithesi me to koinotipo "esteisa ena php-nuke tetragonize site

Auto einai poly kalo , kane ena demo kai shkwse to sto internet na mporesoume etsi oloi na doume thn platforma kai sthn synanthsh an prolaveneis pane me kana laptop na to parousiaseis.

Paidia euxomai na perasete fantastika kai na vgalete kalh douleia :beer:

P.s. kai kati teleytaiw pisteyw pws tha htan kalo enas apo esas pou tha vre8hte ekei na grapsei thn epomenh mera(h kai nwritera:) ) mia perilhpsh twn oswn tha eipothoun sthn synanthsh,gia na mathoume kai emeis panw katw ti egine .THaNKs:)

nixx
02-04-2005, 11:20 PM
An to gathering ginotan ston leuko pyrgo tha hmoun apo tous prwtous ekei, kai mallon monos XA xa:) :D
...min eisai toso sigouros ;)

nick

SUN
02-05-2005, 08:07 AM
Oups nai se ksexasa nixx .Eimaste 2!! eimaste 2!!:bounce: :bounce: ksexasa kai kanenan allo???

SUN
02-05-2005, 08:12 AM
E nixx na kleisoume ena megalo xwro gia na vrethoume :D :D :)

evanfotis
02-05-2005, 09:05 AM
Get ready!
Less than 2 hours left...
Buckle up notepad (not notebook), digital camera, gloves and thermal wear, and loots of ideas.
Vivlio Praktikon.
Syneleysi Proti
Paristamenoi:...
Themata:....
to be continued afterwards

George Greek
02-05-2005, 09:29 AM
hi I`m George from Athens. I am graphics designer working for a TV station here in Athens!
I have a question to make about Lightwave 3D.

videor@otenet.gr

regards

devdoka
02-05-2005, 10:32 AM
den kserw gia sas,
pantos egw erxomai gia ton kafe.
elpizw na xoresoume oloi ekei mesa.
alios pame sto play apenanti.....

Serge tsakisou kai ela kaimene....:)

DimitrisLiatsos
02-05-2005, 11:00 AM
Oups nai se ksexasa nixx .Eimaste 2!! eimaste 2!!:bounce: :bounce: ksexasa kai kanenan allo???

Den ksexases kanenan...alla molis anoiksoi o kairos kai zestanei ligo..tha kabaliso mixani kai tha sas ertho ego :) ...ok?

SUN
02-05-2005, 11:59 AM
Den ksexases kanenan...alla molis anoiksoi o kairos kai zestanei ligo..tha kabaliso mixani kai tha sas ertho ego :) ...ok?

Kalos na ertheis file Dhmhtrh :) .Kai an ertheis kai me thn mhxanh akoma kalhtera exei kales diadromes edw konta Olympo , paralies ...mono na exei zestanei arketa giati egw ta teleytaia xronia (ama gerasei o anthrwpos:D :) ) an den zestanei kala den thn vgazw eksw thn mhxanh .

evanfotis
02-05-2005, 03:30 PM
Hello everybody,
Nice to meet the guys (and gals) that came,
kai polles apousies...
Since we didn't have a camera, why don't the 3dfolks model a scene of the venue in 5th avenue cafe. Na ena project.
Bubble Lord is expected to come up with duties for each "member", if we are to materialize this and not just talk about it eternally..

maxFX
02-05-2005, 04:19 PM
Kali fasi to meeting re paides, alla polu mikro to magazi. Perasa kata tis 3:15 itan ola fiska, rotisa enan tupo ( dont known nick ) an einai to meeting tou cgtalk edw....mou edeixe mia trapezara me kamia 15aria atoma,alla den eixa xoro na katsw. Tespa, kathisa me ena filo/sinergati ligo pio dipla, gnorisa 2-3 paidia, alla genika paratirisa oti pio dipla apo emas itan alla 3 atoma pou sizitigan gia tin aionia kontra (maya vs max) kai pio pisw 2 atoma antalazane apopseis sxetika me texturing apps.Tespa, ipia ena espressaki, milisa kana 40lepto kai tin ekana gia ta goodys. ( afiste pou eixe kai *****krio kai panw stin mixani me pethanan ta podia mou, giati eixa ntithei poli palikarisia :P ).

Me liga logia, mipws lew eimastan ligo skorpoxori?mipws next time na vrethoume kapou pou tha exoume pio polu isixia? En ti ayti periptosi, to vfxartist.gr to etoimasa, anevasa kai ena under construction na eimaste etoimoi.

Twra koitaw ta forum pou yparxoun , perimenw kai mia apantisi apo tin vbulletin Co. na mou dosei mia kaluteri timi , deytera na sikosoume kai to elliniko forum , na mporoume me pio isixia na proteinoume pragmata, kai fisika na spasoume tis katigories gia kalutero seeking.

SUN : File mou, gia na sikothei i platforma thelei mia diergasia prota, tin opoia kai exw dromologisi, xaris sta paidia pou exw edw sto grafeio tha mporesw mes tin evdomada kati na exw online. Sxetikame to kommati tou laptop, epeidi den katevika me to papi pou exw bagaziera pisw alla me to Fazer sto meeting den eixa xoro na to valw.Ase pou den tha eixa kai tpt ousiodes an deixw se ena topiko sistima xoris katigories -enotites klp.

Ta atoma pantos pou antikrisa mpenontas sto AV cafe. ( eironia to onoma e? :) itan gemata enthousiasmo kai xamogela, pragma pou me ikanopoiise idiaitera. Elpizw to epomeno meeting na einai ligo pio planned!Ante se mikri anamoni tou forum mexri deytera ( esto xoris grafika idiaitera! )

Albert J.P

mikepolizos
02-05-2005, 05:06 PM
:banghead: :banghead: :banghead: :cry:

Magkes ksenerosa poy den mporesa na ertho ,alla eixa eppaglematiko rantevou!
Elpizo na ksanakanonisoyme kana meeting kai na mporeso na ertho!

sinokgr
02-05-2005, 05:31 PM
Paidia!! Egw hr8a.. den vrika kanenan->efhga :sad:. Basika rwthsa mia kopela sto bar... rwthsa se kati trapezia an h3eran tipota, alla oloi mou eipa pws den h3eran.. prospa8hsa na akousw tipota gia 3d sta trapezia, den akousa, mazepsa na thn apogohteysh mou kai efyga.. elpizw thn allh fora na sas vrw..:sad:

BTW thn allh fora na antala3oume kai kanena kinito.. :D

nixx
02-05-2005, 06:44 PM
E nixx na kleisoume ena megalo xwro gia na vrethoume :D :)
Ok, kleino to Bellideio gia to epomeno Savato - tha xoresoume les ? :p

Pantos mi nomizeis, to athlima ekprosopeitai kaloutsika sto vorra... apla polloi den "emfanizontai", eite giati den prolavainoun na parakolouthoun forum klp, eite gia allous logous - alla ayto einai allo thema, sikonei polli syzitisi kai den einai tou parontos :hmm:

Kalos na ertheis file Dhmhtrh :) .Kai an ertheis kai me thn mhxanh akoma kalhtera exei kales diadromes edw konta Olympo , paralies ...mono na exei zestanei arketa giati egw ta teleytaia xronia (ama gerasei o anthrwpos:D :) ) an den zestanei kala den thn vgazw eksw thn mhxanh.
Oraia... opote mas blepo gia www.cg-bikers.gr ! :D

Dimitri, an ontos to ennoeis, kalos na ertheis, kai tha perasoume kai kala. An akolouthousan kai oi ypoloipoi "synitheis ypoptoi" tou notou, akoma kalytera (an kai to vlepo dyskolo).
Den einai kairos kapoia stigmi na arxisoume na gnorizomaste kai na "diktyonomaste" kalytera metaksy mas ?! :)

nick

DimitrisLiatsos
02-05-2005, 07:32 PM
Tha ertho Thesaloniki paides...ayto to yposxomai apo tora ...mono na kaliterepsei ligo o kairos....etsi gia na antexo kai to 4oro pano stin mixani...tha ertho mallon apo Paraskeyh kai tha giriso Athina Kyriaki......ligo Hlio na bgalei mono giati mpazei asxima aytes tis meres..lol

Nixx...trelamene eise kala ....? :)

SUN
02-05-2005, 10:30 PM
Originally Posted by nixx
Ok, kleino to Bellideio gia to epomeno Savato - tha xoresoume les ?

Xaxaxa :) Tha eimaste ligo strimoxta alla komatia na ginei.

Pantos mi nomizeis, to athlima ekprosopeitai kaloutsika sto vorra... apla polloi den "emfanizontai", eite giati den prolavainoun na parakolouthoun forum klp, eite gia allous logous - alla ayto einai allo thema, sikonei polli syzitisi kai den einai tou parontos

Nai sigoura yparxoun arketoi pou den mpenoun apla sto cgtalk mono tous filous mou kai tous mathhtes mou na valw tha exw hdh ena kalo noumero. Sto 2D eidika exoume orismenous pou einai poly palikaria sto 3D kai perissotero sto 3D animation omws ta pragmata einai ligo dyskola alla panta koitame mprosta...:) :)

Kai pali Originally Posted by nixx :)
Den einai kairos kapoia stigmi na arxisoume na gnorizomaste kai na "diktyonomaste" kalytera metaksy mas ?!

Poli kala ta les nixx .Kai h lysh sto "diktyonomaste" einai nai to WEB. Pistevw pws sthn Ellada TWRA tha arxisoun na anevainoun ta CG , oxi oti mexri twra den eixame, alla pistevw oti se 1-2 xronia tha exoume eksarsh apo CG kai mesa apo authn thn eksarsh tha vgoun kai sthn Ellada epitelous kapioi pragmatikoi CGARTIST gia na ginei auto omws tha prepei na eimaste enwmenoi na moirazomaste thn gnwsh na vohthame o enas ton allo kai na stamathsei epitelous auto to EGW eimai o kalyteros EGW mporw na ta kanw ola monos mou EGW eftysa aima gia na ta mathw na ftysoun aima kai oi alloi , giati etsi den tha pame mprosta kai se telikh analysh ston tomea mas auto pou metraei einai h texnh to mati to xeri kai den mpa na ksereis 5000 tips and trics an ta xrwmata den sou milane den kaneis tipota. San na ksefyga ligo e Sorry:)

A kai ena akoma asxeto to opoio omws thelw na pw :) .Twra etyxe na dw thn POLITIKH KOYZINA se dvd kai mporw na pw oti enthousiasthka , epitelous aksiologa CG se ellhnikh tainia (eixe vevaia kai kapoia shmeia ...) alla se genikes grammes ta paidia ekanan FANTASTIKH douleia pistevw pws aksizoun synxarhthria o Gianos Giorgariou kai o Fillipos Marmoutas oi opoioi htan ypeu8ynoi gi'auto to apotelesma.
Oso gia to dvd exei ginei kai edw poly kalh douleia exontas dhmiourghsei ena kataplhktiko kouti ekswterika kai eswterika sto dvd tha deite eksairetika Menu.
Kai telos h mousikh ths tainias einai mia foverh dhmiourgia ths Euanthias Pempoutsika
Fysika agorasa to dvd san elaxisth eisfora gia thn en8arhnsh dhmiourgias tetoias poiothtas tainiwn.

sinaris
02-06-2005, 12:24 AM
sorry pou den irtha exo ejetaseis kai jipnisa meta tis 4:30 giauto kai den irtha amma omos kanete kanena allo meeting sigoura kai apo oti katalava se megalitero xoro:buttrock:

icedeyes
02-06-2005, 08:08 AM
Paidia... Ego perasa poli kala an kai tin perisoteri ora den milousa gia to egxeirima auto katheauto... Ola ta atoma itan poli thetika pano sto thema...

Dimitri an mporeis steile mia lista me ta mails ktl ktl kai stous ypoloipous gia na mporoun na epikoinonisoun...

MaxFX: Re adelfe... afou ekanes pou ekanes ton kopo na ertheis mexri ekei den pernouses na peis kai ena geia toulaxiston?

Tin epomeni fora pame se ligo pio isixo meros kai na yparxei kai fai an einai idia i ora :D....

Ta leme paides...

PS: nixx: eixes erthei se ena meeting tis amy gia tin epideiksi tou lw 7.5 i itan allos nickos autos??

Cgkoko
02-06-2005, 12:20 PM
[QUOTE=icedeyes]Paidia... Ego perasa poli kala an kai tin perisoteri ora den milousa gia to egxeirima auto katheauto... Ola ta atoma itan poli thetika pano sto thema...

QUOTE]

i second that! Episis opios 8elei na me pros8esei sto msn to mail mou einai Cgkoko@hotmail.com

Udox
02-06-2005, 05:12 PM
Paidia polu kaln n fasn pou suvavtn8nkame eva meros twv ellnvwv 3vtiadwv gia va suzntnsoume gevikotera kai oxi movo gia to ellnviko site avtistoixo tou cgtalk..Perimeva pavtos tn parousia perissoterwv ofeilw va omolognsw..Elpizw va javagivei kati paromoio alla perissotero orgavwmevo tnv epomevn fora..ki episis file Liatso kaln epituxia..!!!Av kerdiseis to prwto brabeio mas xrwstas kerasmata ...!!

nixx
02-06-2005, 07:23 PM
Poli kala ta les nixx .Kai h lysh sto "diktyonomaste" einai nai to WEB. Pistevw pws sthn Ellada TWRA tha arxisoun na anevainoun ta CG , oxi oti mexri twra den eixame, alla pistevw oti se 1-2 xronia tha exoume eksarsh apo CG

Ayto akrivos pistevo ki ego - eimaste akoma stin arxi tis arxis, apo edo kai pera siga siga tha ginontai olo kai perissotera pragmata. Kai pali, poly sosta synexizeis :

kai mesa apo authn thn eksarsh tha vgoun kai sthn Ellada epitelous kapioi pragmatikoi CGARTIST gia na ginei auto omws tha prepei na eimaste enwmenoi na moirazomaste thn gnwsh na vohthame o enas ton allo kai na stamathsei epitelous auto to EGW eimai o kalyteros EGW mporw na ta kanw ola monos mou EGW eftysa aima gia na ta mathw na ftysoun aima kai oi alloi , giati etsi den tha pame mprosta...

AKRIVOS... Symfonoume apolytos, kai eimai sigouros oti an anoigame syzitisi tha eixame polles koines apopseis ! Dystyxos yparxei ayto to fainomeno sto xoro mas, se allous perissotero kai se allous ligotero (eytyxos yparxoun vevaia kai eksaireseis ennoeitai !). Nomizo oti oloi mas se kapoia stigmi antimetopisame tetoies katastaseis... oi opoies makroprothesma den kanoun kalo se kanenan mas, kai epitelous kapoia stigmi prepei na to katalavoume oloi ayto... Telos panton... megalo kefalaio, gia megali syzitisi kai antallagi apopseon. Isos kapoia stigmi na ta poume :)

Oso gia ta tis Politikis Kouzinas, episis symfono. Poly kali douleia, bravo sta paidia pou tin eferan se peras, exo mia idea gia to ti traviksan...! Htan mia pragmatika poly kali douleia, me sosti synergasia kai poiotiko apotelesma se ola ta epipeda (oxi mono se vfx). Thelo na pisteyo oti itan mono i arxi. Ti skata diladi, oi ellines den mporoume ?! Apla prepei na eimaste ligo pio eksypnoi kai na "vlepoume makria", kai oxi na synexizontai ta fainomena pou perigrapses...

Kati allo, aneferes kati gia mathites sou se proigoumeno post - pou didaskeis ? Kai epeidi ta nicknames den lene kai polla synithos, poios eisai re adelfe ? :p By the way, Nikos Hatzichristos edo :)

nixx: eixes erthei se ena meeting tis amy gia tin epideiksi tou lw 7.5 i itan allos nickos autos??

Oxi den itan allos, ego eimoun (se mia proigoumeni zoi... :D) Ti thymithikes ! Mipos eixame gnoristei ? (to exo ksanapei, exo gnoristei me pollous ta teleytaia xronia, alla ksereis pos paei to pragma, kai den kratas epafi...)

Nixx...trelamene eise kala ....? :)

Dimitri ! Mia xara, "ston agona" pou lene... me tin eyryteri ennoia :) Esy eisai kala ? Vlepo poly kales douleies sou, elpizo kai ta ypoloipa sti zoi sou na einai episis poly kala ! Xathikame kai mazi... na ta poume.

nick

SUN
02-06-2005, 10:15 PM
Kati allo, aneferes kati gia mathites sou se proigoumeno post - pou didaskeis ? Kai epeidi ta nicknames den lene kai polla synithos, poios eisai re adelfe ? :p By the way, Nikos Hatzichristos edo :)

Hi niko :) To onoma mou einai Giwrgos Poyrikas kai didaska den didaskw pia sthn intergraphics (den tha mporousa na didaskw kai pouthena allou h intergraphics einai h monh official sxolh Maya sthn Ellada ) Xarhka gia thn official gnwrimia :) :)

icedeyes
02-07-2005, 08:46 AM
Nixx: nai... eixame synantithei tote kai eixame milisei genika peri douleias, community kai istories... mou eixes dosei ena mail alla kapou parapese (klassika) opote kai den epikoinonisa... ti leei apo douleia tora pano stin thessaloniki ?? paliotera mou eixes pei oti den paizan kai para polla pragmata.... Exei beltiothei katholou i katastasi?

cgkoko: se ekana add sto msn....

sinokgr
02-07-2005, 05:33 PM
kalispera.. H olh istoria me to site me exei porwsei.. Opote skeutika pws kalo 8a htan to site na exei kai ena chat. Opote exw 3ekinhsei th dhmiourgia enos irc chat me kapoies vasikes entoles (change nick, register, identify kai kapoia alla). Episeis peiramatizomai kai me to IRC se istoselida.. Na synexisw..?? pisteyetai pws 8a xreishmopoih8ei..?? TNX :D

Panta filika,
Nikos.

socela85
02-07-2005, 06:17 PM
eimai apo athina kai spoudazw 3D. Tha harw poly an mporoume na epikoinwnoume for sharing 3D ideas!

sinokgr
02-07-2005, 08:07 PM
kalwshr8es socela85!! Pou spoudazeis..??

SUN
02-07-2005, 08:15 PM
Originally Posted by socela85
eimai apo athina kai spoudazw 3D. Tha harw poly an mporoume na epikoinwnoume for sharing 3D ideas!

:beer: WELLCOME ABOARD :beer:

nixx
02-07-2005, 09:11 PM
Hi niko :) To onoma mou einai Giwrgos Poyrikas kai didaska den didaskw pia sthn intergraphics (den tha mporousa na didaskw kai pouthena allou h intergraphics einai h monh official sxolh Maya sthn Ellada ) Xarhka gia thn official gnwrimia :) :)

Xairo poly Giwrgo :) Kapoia stigmi sigoura na ta poume ki apo konta, ok ? Oi synadelfoi tis ...notias edras ekanan tin arxi, siga siga seira mas !

Nixx: nai... eixame synantithei tote kai eixame milisei genika peri douleias, community kai istories... mou eixes dosei ena mail alla kapou parapese (klassika) opote kai den epikoinonisa... ti leei apo douleia tora pano stin thessaloniki ?? paliotera mou eixes pei oti den paizan kai para polla pragmata.... Exei beltiothei katholou i katastasi?

Nai exei veltiothei, alla oxi kai dramatika akoma. Ginontai vimata pantos apo kapoious anthropous pou einai diatethimmenoi epitelous na anoiksoun ta matia tous (kai bravo tous), alla merikes fores mpainoun oi paliomodites "grafiades" sti mesi kai ginontai empodio... Pantos mia arxi exei ginei - apo ekei kai pera xreiazetai "kynigi". Oxi tis douleias, alla ton paragogon ;)

Elpizo na ta poume pali kapoia stigmi syntoma. To idio fysika isxyei kai gia to ypoloipo ...cast :)

Sit back, grab a beer... see what happens :)

nick

maxFX
02-08-2005, 07:51 AM
Kalimera paides, vbulletin me egrapse sta tetoia tis, opote proxoraw me phpbb 2.

Tha ithela na protinete thematologies gia to forum, etsi oste na proxorisw SIMERA sto anevasma tou. Pros to paron uparxoun ta exis

- Genikes sizitiseis
- Euresi Ergasias
- Zitisi
- Prosfora
- Omadikes Douleies / Demo reels
- Sinantiseis / Gegonota
- Vfx meetings
- 3D applications
- 3Dsmax ( Sub : Resources )
- Maya ( Sub : Resources )
- Cinema4D ( Sub : Resources )
- Softimage Products ( Sub : Resources )
- Other Apps
- 2D applications
- Photoshop
- Corel Painter
- Other apps
- Compositing
- After Effects
- Discreet Products
-Combustion / Edit
-Inferno/Flame/Flint
- Digital Fusion
- Editing
- Avid Products
- Adobe Premiere
- Pinnacle Systems

kante diorthoseis, protaseis klp epitelous na sikosume to kipelo :P !

mikepolizos
02-08-2005, 08:06 AM
Kalimera paides, vbulletin me egrapse sta tetoia tis, opote proxoraw me phpbb 2.

Tha ithela na protinete thematologies gia to forum, etsi oste na proxorisw SIMERA sto anevasma tou. Pros to paron uparxoun ta exis

- Genikes sizitiseis
- Euresi Ergasias
- Zitisi
- Prosfora
- Omadikes Douleies / Demo reels
- Sinantiseis / Gegonota
- Vfx meetings
- 3D applications
- 3Dsmax ( Sub : Resources )
- Maya ( Sub : Resources )
- Cinema4D ( Sub : Resources )
- Softimage Products ( Sub : Resources )
- Other Apps
- 2D applications
- Photoshop
- Corel Painter
- Other apps
- Compositing
- After Effects
- Discreet Products
-Combustion / Edit
-Inferno/Flame/Flint
- Digital Fusion
- Editing
- Avid Products
- Adobe Premiere
- Pinnacle Systems

kante diorthoseis, protaseis klp epitelous na sikosume to kipelo :P !

Maxfx

Krima gia tin vbulletin alla kai phpbb einai super.

Loipon exo kana dyo protaseis file moy, loipon exoyme kai leme

1. Challenges , panta prepei na yparxoyn challenges gia na goystaroyme perissotero, esto kai xoris braveio.
2. Tutorials. Kalo tha itan na yparxei ksexoristo topic gia tutorials se texnikes opos lighting, modeling, rendering k.a poy einai genika gia oles tis efarmoges.
3.Music/Sound, what about music/sound. A small topic would be great :)
4.Programming. Cd-DVD-Game programming with sub-categories like -Director/Autorware -Scenarist -Virtools/C/Quest3D k.a
5.Episis NEWS-NEWS-NEWS, oposdipote prepei na yparxoyn news.
6.Links, kalo einai na exoyme links se alla forums kai na exoyne kai aytoi links se emas :)

Ayta ta oliga einai kai kapoia alla pragmatakia poy mporoyn na prostethoyn ystera afoy anevei to site kai doyme pos paei.

maxFX
02-08-2005, 08:22 AM
I idees sou elifthisan! Eixa xehasei tous DVD authors kai soudn editors!
Na prosthesoume isws kai flash Designers? Animation = flash.

Links kai news...pame stin platforma neon agapite file mou . Tha doume an ensomatononte merika nea etsi gia koutsobolio xexe.

mikepolizos
02-08-2005, 09:34 AM
I idees sou elifthisan! Eixa xehasei tous DVD authors kai soudn editors!
Na prosthesoume isws kai flash Designers? Animation = flash.

Links kai news...pame stin platforma neon agapite file mou . Tha doume an ensomatononte merika nea etsi gia koutsobolio xexe.

Nai kai flash toys ksexasa aytoys :):)
Oposdipote

nixx
02-08-2005, 09:49 AM
Nomizo oti leipei apo ti lista 3D applications to Lightwave
(kai isos kai Houdini ? Yparxoun arketoi ellines Houdini users ?)

nick

DimitrisLiatsos
02-08-2005, 10:01 AM
Ego pantos milisa kai me ton Kosta Barnabopoulo pou exei to www.videonews.gr (http://www.videonews.gr) . Mou eipe oti einai thetikos stin idea na aksiopoihsoume to idi iparxon site tou gia ola ayta pou sizitisame ...alloste kai aytos toso kairo to trexei monos tou ....Mou eipe na sas doso to parakato email

info@videonews.gr

Se ayto mporeite na stilete gia pio kommati tou site thelete na boithisete kai pos....kai oti allo thelete na peite gia ta skill pou exete .....

An telika den thelete etsi alla pame me to forum pou stinei o maxfx , kanena problima ...apla apofasiste to edo apo koinou ..etsi oste na min ginei mpaxalo...ayta pros to paron.

Pantos opoy ginei ayto telika ..ego mporo na sinisfero se : MAYA, XSI & ZBRUSH 2 ....

OLE!

Bubble out! :bounce:

sergioKomic
02-08-2005, 10:04 AM
Milontas gia DVD, Mporo na syneisfero kai Tuts gia Dvd Maestro!

maxFX
02-08-2005, 10:08 AM
DimitrisLiatsos : Pame se ena MI kerdoskopiko site sxetika me to vfx community . To videonews.gr pou anafereis fisika, mporei na supportarei to olo mas egxeirima.To videonews apo oti eida eidikeuete sto commati tou broadcast kai video editing.

Emeis san community exoume megalitero euros eidkotiton, sto kommati tou video/editing mporei na einai to link mas isws tha doume. Episis tha vroume sponsores na kanoume kai emeis kanenan diagonismo, en arxi tha koitaw na dw ti contacts mporw na prosegisw gia na organosoume ta meetings mas kai tis drastiriotites mas pio organomena.

An to olo thema paei kala ,mporei na ginei kai kentro gia proslipseis apo eterias tou xorou stin Ellada kai oxi mono. Sxetikame to kommati to neon mporoume na exoume amesa links me to videonews.gr to opoio kai afou toso kairo to trexei monos tou , twra pou tha eimaste arketoi kapoiso tha vrethei na ton voithisei :)
mias kai katapianese me graphics kai i poiotita tis douleias sou eiani gnosth...molis teliosoume to forum , an sou dwsw diastaseis mporeis na ftiaxeis ena scifi scin me to gnwsto sou stul?

nixx : exeis apolito dikio file, to xehasa an ke to douleua apo amiga epoxi xexxexe!

Sergio : Makari kai alli na thelan na voithisoun to community opws esi.Euge gia tin idea sou sta tutorials

DimitrisLiatsos
02-08-2005, 10:16 AM
@ maxfx

OK...kanena problima...mila mazi tou sto email tou tote gia ayto pou les...pame ops thelete...

...molis teliosoume to forum , an sou dwsw diastaseis mporeis na ftiaxeis ena scifi scin me to gnwsto sou stul?

...gia to site ? kai bebea..oti thelete :bounce:

DimitrisK
02-08-2005, 10:49 AM
Molis vrika afto to forum me tin voithia enos sibatrioti kai sinadelfou. Einai poli efxaristo na anakaliptei kaneis oti iparxei enas megalos arithmos elinwn opou kai an vrethei.
By the way. To "Dimitris Liatsos" kati mou thimizei...mipos douleves pote Magikon?

DimitrisLiatsos
02-08-2005, 11:01 AM
Hi DimitriK...nop den douleya pote Magicon...:shrug:

maxFX
02-08-2005, 12:43 PM
www.vfxartist.gr/forum (http://www.vfxartist.gr/forum)

Still in beta mode ...but WHO CARES ?:) GRAFTEITE NA GIOMISEI REEEEEEEE!

DimitrisLiatsos
02-08-2005, 12:52 PM
Kali arxi..alla xoris na thelo na gino spastik...nomizo oti gia na mpainei kai kaneis ektos Ellados...mallon prepei na ginei English lanquage to forum...me thinks! :shrug:

maxFX
02-08-2005, 01:02 PM
Agapite dimitri liatso
isws exeis kapoio dikio se ayto pou les, kai i metaglotisi den einai tpt idiaitero. Omws , isws poloi theloun ayto to elliniko touch sto forum.

GIa ton skopo ayto, evala ena psifisma sto forum mas
http://www.vfxartist.gr/forum/viewtopic.php?t=5

Parakalo psifiste gia na doume ti theloume oi pio polu!

JDIAL
02-08-2005, 01:25 PM
hellas!

As part of an experiment to raise awareness for unknown artists, we are seeking artists to participate in the creation of a book. You can contribute both written texts and visual artworks.

The book will contain 200 pages yet to be created. It will be printed in four-colour-print (CMYK) with a circulation of at least 1000 copies, and is to be financed and distributed via eBay.

The San Francisco Examiner wrote a nice feature story about this book.

If you'd like to know more about this project called "International Artists Lounge", please feel free to check out our website at

www.internationalartistslounge.com (http://www.internationalartistslounge.com,/) go to

www.ebay.com (http://www.ebay.com/) and search for "to be created", or read the story in the San Francisco Examiner,

http://www.sfexaminer.com/articles/2005/01/27/entertainment/20050127_en04_ebay.txt (http://www.examiner.com/article/index.cfm/i/012705a_ebay)

Cheers,

JD, Victor & Torsten

evanfotis
02-08-2005, 01:27 PM
Hi guys,
I second what Dim Liatsos said about the forum.
That is the forums "must" be in English.

Gia tou exis logous:
An theloume na perpatisi, prepei na proselkisi kai xenous. Ohi mono Ellines. Na einai international.
Den prepei na mas pianei to sovinistiko mas se tetoia themata. Edo to provlima einai pos tha prosekisoume perissotero kosmo.
Yparhoun Ellines exoterikou pou den einai fluent sta ellinika.
Oloi oi 3d/2d computerades gnorizoun agglika.
Thelontas kai mi, kati pio "xeniko" theoreite pio "established, professional" (an einai sosto auto einai allo thema, alla etsi einai)
Akomi kai to url, nomizo tha itan kalytero na einai .com, .co.uk, .org, .net (too late now..)

Merikes akomi protaseis.
Na borei o user na allazei ta xromata tou interface, opos kanei to renderosity.
Gia default hromata, kati pio cgtalk, highend3d style. Na thymizei interface tou horou.
Skouro bg, anoikta grammata.

maxFX
02-08-2005, 01:48 PM
Evanfotis : thanks for your feedback mate!

http://www.vfxartist.gr/forum/viewforum.php?f=29
Provlimata / protaseis / elipseis protinete edw

sinokgr
02-08-2005, 05:16 PM
Kalispera!!

Opws eipa x8es alla kaneis den apanthse, programmatizw ena IRC script gia to site. Na synexisw...?? h oxi??

An den to 8eletai peite mou na stamathsw... mhn to paideyw tsampa!! :scream:

sergioKomic
02-08-2005, 05:22 PM
Nomizo mono o max fx mporei na sou apantisi!
(isos Kai o liatsman)

nixx
02-08-2005, 05:30 PM
Eksartatai apo to an oi perissoteroi tha to xrisimopoioun H' oxi... An einai na einai mesa enas monos tou H' stin kalyteri periptosi 2, den exei noima. Ego apo ti meria mou, mia kai eimai sxedon oli mera sto studio, ypotheto oti tha mporo na trigyrnao pou kai pou apo to chan na leme kamia kouventa... otan to epitrepei o xronos fysika.
Ksero, poly diafotistiko ayto pou eipa :p

nick

sinokgr
02-08-2005, 05:43 PM
Ok.. kala egw to synexizw... kai an 8eletai to pros8etete..:D Isws arga shmera mporei kai ayrio, na einai etoimo! Otan teleiwsei 8a to anevasw kai an to 8elei kapoios 8a ,porei na to katevasei.. To 8ema einai mias kai den exei apofashstei akoma onoma oute h xromatikh paleta tou site, xrhsimopoiw mia apo tis agaphmenes mou (xrwmtikes paletes) kai to http://www.gcg.gr san site. Ayta mporoun na alla3oun otan apofashstoun ta telika.

Ayta.. Eyxaristw pou apanthsate!! :thumbsup:

maxFX
02-08-2005, 06:01 PM
Sinok : Ena IRC Channel tha itan kalo na ftiaxtei. Signomi den eida to post sou , eimai gavouliakas :P . To thema einai oti den xerw kata poso tha yparxei kosmos mesa. Antistoixa channels pantos tou irc net opws to cgchannelgr to Hellas3D k.a pote den itan gemata. Antithetos forums, poy einai "elafria" kai den apaitoun tin sinexi prosoxi mas, pigenoun kala.
Ayto simvenei giati otan kaneis mia douleia, an xaseis ta gegonota sto channel...den tha ta xanadeis pote.
Eno sto forum , menoun oi erwtiseis/apantiseis kai gia allous na tis doun. Epiprostheta nomizw pws ligoi apo edw tha mpoun me java apo to browser tous... java + 3D app = bad performance :P.

An theleis mporeis na xekiniseis ena poll isws sto vfxartist forum gia na deis ti tha psifisoume! :)Dimokratikes diadikasies!

sinokgr
02-08-2005, 06:28 PM
Ok.. tha 8esw thn erwthsh sto se morfh poll sto vfxartist.gr. Twra h monh logikh tou chat einai na milas gia ka8hmerina 8emata, pragmata pou den 8a egrafes se forums. Episeis gia na sou lysei kapoios kapoia viastikh aporia.. xwris na perimeneis na apanthsei sto forum.

Twra oso gia to oti analoga channels den eginan gnwsta isws paizei rolo to oti yparxoun polloi server kai diafora channels xwris diafimish. Edw osoi mpainoun sto forum 8a mporoun na mpainoun sto channel!

mikepolizos
02-08-2005, 11:37 PM
Hi 3dades pali!
Voithao oso mporo to dyskolo ergo toy maxfx sto administration toy forum. :)

-=Sinok=-
I idea soy einai super kathos kai i voithia soy! Kalo einai na yparxoyn arketa pragamtakia na pernas tin ora soy eyxarista ekei mesa na poyme :bounce: :wip: !
To poll soy egine updated

Leo na "klepsoyme" kai kana emoticon apo edo :) , an doyme kana emoticon poy exei gelio kai theloyme na to valoyme kseroyme poy einai to forums mas .

-=evanfotis=-

Yparxoyn kati oraia site me phpbb styles gia download opos

http://www.phpbbstyles.com/

http://www.zarron.com/styles.php

an doyme kati poy mas aresei ...
an kai eplizo na ftiaksoyme to diko mas,yparxoyn kai kati tutorials ekei ekso

DimitrisLiatsos
02-08-2005, 11:57 PM
@ Sinok...kanto to IRC ..eite to xrisimopoihsoume eite oxi...kamia gnosi den paei xameni....gnomi mou tapini.... ;)

@ mikepol |3D| ....hmmmm...SKINS...yeah baby....

well

1.....ksekourasto kai "in" (http://www.zarron.com/graphic/charcoal2.jpg)

2.......episis (http://www.zarron.com/graphic/c3s.jpg)

...my humble opinion so far

:) :) :)

mikepolizos
02-09-2005, 12:01 AM
Dimitris

Super epiloges Dimi, cgtalk style rules!!
:bounce: :bounce:

gpktm
02-09-2005, 01:33 AM
Hi guys! Greg from Nikaia. Telika posoi eimaste apo Ellada? Dysthxws ligoi asxolountai me 3D modeling, oi perissoteroi paizoun videogames. :sad:

Antoni, o Grigoris eimai. An deis to post, Kane eggrafh kai steile!
Ante, na mazevomaste siga siga!

sinokgr
02-09-2005, 02:45 AM
kalispera.. ehm sorry KALHMERA :D

Molis teleiwsa to vasiko meros tou script. Episeis molis anakalypsa kai kapoia la8h alla to exw hdh anevasei kai me thn syndesh mou den dokimazw na to 3anaivasw tetoia wra..!! to link einai gcg script (http://www.geocities.com/sinokgr/cgc_script/download.html) .Opoios 8elei mporei na to katevasei kai na mou pei provlhmata pou 8a vrei! h akoma kai protaseis..

Elpizw na sas aresei!

Panta filika,
Nikos!

// edit //
Ontws wraio template sir dimitri!! :buttrock: :thumbsup: I agree :applause:

Lelantos
02-09-2005, 07:32 AM
Kali douleia me to site epitelous xekinise apo oti eida :thumbsup:

Symfwnw kai gw oti prepei na yparxoun kai agglika an theloume perissotero kosmo sto site vevaia ayto simainei oti h tha prepei na yparxoun dyo ekdoseis tou site gia an theloume epilogh apo agglika ellhnika h na ginei olo to site aggliko pragma pou tha prepei na mas to pei o maxfx an ginete giati apo oti eida ayth th stigmi sto site ta buttons oi epigrafes ktl. einai ola ellhnika ara pros to paron tha einai dyskolo gia kapoion na katalavei.

egw to irc den to exw xrhsimopoihsei opote den mporw na ekferw gnwmi panw se ayto:shrug:

epishs pisteyw oti tha itan wraia idea na xekinisoume kati san diagwnismo gia na ftiaxoume merika diaforetika styl kai grafics gia to site. Etsi na psifisoume gia ayto pou tha mas aresei kalytera. :)

ayto to kairo trexw ligo parapanw apo oti synithws alla tha prospathisw na klepsw ligo xrono gia na voithisw kai gw

mikepolizos
02-09-2005, 03:58 PM
Anevasa 2 nea styles/themes na dialeksoyme pio theloyme na vlepoyme prosorina giati ayto to default einai san nosokomeio!

To style mporei na allaxtei apo to προφίλ/Εμφάνιση επιφάνειας..

maxFX
02-09-2005, 04:56 PM
Dimitri Super oi epiloges sou , tha deis oti diakosmisame idi to forum em aytes ( Sigkekrimena o Mikepol )

Ante re grafteite OLOI mono 105 themata se 2 meres? :)

sinokgr
02-09-2005, 06:19 PM
Stis 14 vgainoun ta apotelesmata gia ton Grand Space!! Kalh epityxeia se olous tous Ellhnes symetexontes!! (kai den 8a mporw na mpw net apo tis 14 ews tis 17 peripou :cry::banghead: )

maxFX
02-18-2005, 12:09 PM
To apotelesma mas adikise re gammot ! Ginane mageiremata egw sas to eixa pei

http://www.vfxartist.gr/forum/viewtopic.php?t=67

Tespa, elpizw ali fora na ta pame kalutera.
A..nai xehasa...osi den eiste mesa stin "elliniki pareoula"
grafteite sto www.vfxartist.gr (http://www.vfxartist.gr)

P.S Xerei kaneis pia eteria kanei tin diafimisi tis Tellas?

marmphi
02-18-2005, 12:32 PM
P.S Xerei kaneis pia eteria kanei tin diafimisi tis Tellas?

Magikon
www.magikon.com (http://www.magikon.com)

;)

pearl3d
02-21-2005, 11:38 AM
another greek here too.....

parola auta den eimai ellada twra

maxFX
02-21-2005, 07:33 PM
pearl3D : Douleueis se kapoio studio sto exwteriko? :)

maxFX
02-22-2005, 11:07 PM
Pire kaneis apo esas world of warcraft re pedes?

Apaisia ta graphics??? :)